گیلان- استاندار گیلان با بیان اینکه حجم آسیب های وارد شده به زیرساخت ها و تاسیسات لرستان بسیار زیاد است، تصریح کرد:با تمام توان برای اجرای فعالیت هایی که در کوتاه مدت و به صورت فوری وضعیت را به حالت عادی می رساند کمک می کنیم.

اجرای چند پروژه در مناطق سیل زده برعهده گیلان است/ استقرار نیروها در دو منطقه از استان لرستان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان، مصطفی سالاری استاندار گیلان، در حاشیه بازدید از مناطق سیل زده لرستان به تشریح وضعیت خدمات رسانی در مناطق سیل زده این استان پرداخت و گفت:از روزهای اول وقوع سیل در لرستان دستگاه‌های مختلف اجرایی، مسئولان استانی و کارکنان دستگاه های عمرانی از گیلان به این استان عزیمت کردند و همچون دیگر استان‌ها سعی در کمک رسانی و رساندن وضع موجود به حالت عادی داشتند.

وی با بیان اینکه استان گیلان به عنوان استان معین لرستان مشخص شده، تصریح کرد: پس از هماهنگی با استاندار محترم لرستان و در راستای خدمات رسانی به سیل زدگان نیروی های اعزامی گیلان در دو منطقه شهرستان کوهدشت و شهر زاغه مستقر شدند و مستمرا برای بازسازی و مرمت جاده های اصلی شهرستان لرستان تلاش می کنند.

نماینده عالی دولت در گیلان افزود: استان گیلان علاوه بر تحویل محموله کمک های مردمی به لرستان، با اعزام بالغ بر ۵۰ دستگاه ماشین آلات سنگین به دو نقطه یادشده و بیش از ۵۰تن از نیروهای متخصص و فعال در حوزه عمرانی مسئولیت اجرای چهار پروژه مهم را برعهده دارد.
سالاری با اشاره به این مطلب که به دلیل حجم خسارات وارده به استان لرستان بازسازی، ترمیم زیرساخت ها و جبران خسارت های وارده به مردم زمان بر است، یادآور شد: با تمام توان برای اجرای فعالیت هایی که در کوتاه مدت و به صورت فوری وضعیت را به حالت عادی می رساند کمک می کنیم.
گفتنی است، به دنبال تعیین گیلان به عنوان استان معین مناطق سیل زده لرستان علاوه بر چند مرحله ارسال محموله‌های مورد نیاز مردم و استقرار موکب ها در مناطق سیل زده، تعداد زیادی ماشین آلات سنگین راهسازی و عمرانی با همراهی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و جمعی از مسئولان استانی به استان لرستان اعزام شد.
همچنین استاندار گیلان طی بازدید میدانی دو روزه از مناطق سیل زده لرستان، ضمن خداقوت به نیروهای اعزامی استان، به گفت‌وگو با مسئولین این استان و مردم مناطق سیل زده پرداخت.
انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.