رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: این کمیسیون از هفته آینده وارد دستور بررسی «۱۵ طرح پیشنهادی علیه آمریکا» خواهد شد.

آغاز بررسی "۱۵ طرح پیشنهادی علیه آمریکا" از هفته آینده

به گزارش قدس آنلاین، حشمت‌الله فلاحت‌پیشه گفت: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از این به بعد گزارش «نقض حقوق بشر توسط آمریکا» را سالانه تهیه خواهد کرد.

وی تاکید کرد: این کمیسیون همزمان با تهیه این گزارش سایر دستگاه‌ها را مسئول پیگیری این موارد در محاکم بین المللی- هم در حوزه دیپلماسی عمومی و هم رسمی - خواهد کرد.

فلاحت‌پیشه اظهارداشت: همچنین کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از هفته آینده وارد دستور بررسی«۱۵ طرح پیشنهادی علیه آمریکا» خواهد شد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بیان داشت: این ۱۵ طرح عمدتا مربوط به الزام دولت به پیگیری در حوزه‌های مختلف اعم از «نقش آمریکا در تروریست سایبری»، «نقش آمریکا در بیوتروریست»، « نقش آمریکا در بحران‌های در منطقه» و «نقش آمریکا درنقض معاهدات بین‌المللی» و ... است.

فلاحت‌پیشه تاکید کرد: به واقع این موارد چیزی فراتر از مقابله به مثل است باید گفت این موارد مقابله با سیاست تماما یک جانبه‌گرایی و قلدرمآبانه آمریکا در دنیای امروز است.

منبع: میزان

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.