ایلام- امنیت از یکی اساسی ترین و ضروری ترین رکن و نیاز هر خانه، خانواده و جامعه هرکشوری می باشد.

به گزارش قدس آنلاین، روز ولادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج)  در کشور ما هر ساله و در نیمه شعبان،  همراه با برگزاری جشن ها ی این نیمه به نام سربازان گمنام و منجیان امنیت جمهوری اسلامی نام گذاری شده است.

آری تک تک آحاد ملت ایران اسلامی خود را مرهون مجاهدت ها و تلاش های این حافظان امنیت، سربازان و کارکنان گمنام وزارت اطاعات هستند.

ایران اسلامی با وجود سبقه تاریخی و موقعیت استراتژیک جغرافیایی در خاورمیانه ی مطلاطم، از امنیت مثال زدنی برخوردار است، این امنیت جز با هوشیاری افرادی که همیشه و در همه حال آماده خدمت و جانفشانی در مقابل دشمنان قسم خورده محقق نمی شود.

در هر کشوری وقتی امنیت جامعه آن را  چه به لحاظ برگزاری کنفرانس ها و همایش های بین المللی، گردشگری و ... با اعیار های مختلف می سنجند به وضوح مشاهده می گردد که امنیتی که در ایران وجود دارد از اعیار بالاتری نسبت به سایر کشورهای منطقه و فرا منطقه ای به چشم می خورد.

 شاید اگر این امنیت در ایران وجود نداشت این همه پیشرفت های مختلف  ائم از انرژی هسته ای تا  گردشگری مذهبی و ... در کشور شکل نمی گرفت.

 بخوبی در سالهای گذشته می توان مشاهده کرد که چتر سربازان گمنام  روی سر ملت ایران اسلامی گشوده شده چرا که در این همه نا امنی مردم  فازغ از مشکلات امنیتی به راحتی روزگار می گذرانند.

یکی از شاهکار های سربازان گمنام (عج) را در همایش بزرگ پیاده روی اربعیین حسینی می توان به عینه مشاهد کرد که هزاران زائر با آسایش و آرامش خیال به  زیارت اهل بیت و مسیر ایران به کشور همسایه می روند.

آری باید در یاد و خاطر مان باشد که امنیت پایدار و آرامش این مملکت را مرهون تلاشهای شبانه روزی سربازانی از جنس مقاومت و ایثار دانست.

نگارنده این مطلب هم به نوبه خود این روز و روزها که به نام هفته سربازان گمنام نام گذاری شده به پیشگاه حضرت مهدی (عج) و حافظان امنیت کشور تبریک وتهنیت می گوید.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.