خراسان شمالی- سرهنگ رضا عرب زاده جزئیات کشف کالای قاچاق در بجنورد را تشریح کرد.

کشف بیش از ۶۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق در بجنورد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ رضا عرب زاده رئیس پلیس آگاهی خراسان شمالی از کشف ۶۹۰ میلیون ریال کالای قاچاق در بجنورد خبر داد.

وی گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه افرادی با هویت معلوم اقدام به نگهداری مقدار قابل توجهی اقلام قاچاق در حاشیه شهرستان بجنورد کرده اند بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه کارآگاهان با هماهنگی مقام قضائی به محل های مورد نظر اعزام شدند، افزود: کارآگاهان در بازرسی از این محل ها مقدار ۱۶ تن آرد، ۱۰ حلقه لاستیک و دو دستگاه موتورسیکلت غیر مجاز را کشف و ضبط کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ارزش این کالاها ۶۹۰ میلیون ریال برآورد شده است، خاطر نشان کرد: در این رابطه ۳ نفر متهم دستگیر و بعد از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

سارقان حرفه ای با ۳۳ فقره سرقت به دام افتادند

سرهنگ حسین بدری جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی از دستگیری ۸ سارق حرفه ای با ۳۳ فقره سرقت در بجنورد خبر داد.

وی گفت: در پی اعلام چندین فقره سرقت در سطح شهرستان بجنورد بلافاصله موضوع برای دستگیری عاملان سرقت با جدیت در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه کارآگاهان ابتدا اقدامات فنی و پلیسی خود را به صورت گسترده شروع کردند، افزود: با تلاش شبانه روزی نهایتا کارآگاهان پلیس آگاهی موفق شدند، محل اختفای افراد مورد نظر را شناسایی کنند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه کارآگاهان با هماهنگی مقام قضائی به محل اختفای سارقان اعزام شدند، خاطر نشان کرد: در یک عملیات غافلگیرانه ۸ سارق حرفه ای دستگیر و برای تکمیل تحقیقات و تشکیل پرونده به مقر انتظامی منتقل شدند.

سرهنگ بدری ادامه داد: متهمان در بازجویی های به عمل آمده به ۳۳ فقره سرقت از منزل، مغازه، اماکن خصوصی و دولتی، قطعات خودرو، موتورسیکلت و ... اعتراف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی در پایان با اشاره به اینکه متهمان بعد از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند، افزود: شهروندان عزیز همواره باید نکات امنیتی و توجه به هشدار های پلیس را رعایت کنند و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دستبند پلیس بر دستان سارقان حرفه ای در یک عملیات مشترک

سرهنگ مهدی اسماعیلیان فرمانده انتظامی شهرستان جاجرم از دستگیری دو نفر سارق حرفه ای در یک عملیات مشترک با پلیس شهرستان جغتای خبر داد.

وی گفت: پیشگیری از سرقت و مبارزه با فعالیت های مجرمانه سارقان در اولویت ماموریت های فرماندهی انتظامی شهرستان جاجرم قرار دارد و با جدیت پیگیری می شود.

این مقام انتظامی افزود: سارقان که از رعایت نکردن برخی نکات ایمنی شهروندان سوء استفاده کرده و با تخریب شیشه سکوریت مغازه ها اقدام به سرقت از اموال مردم می نمودند، در این خصوص با رصد و اقدامات اطلاعاتی توسط کارآگاهان پلیس آگاهی وپلیس اطلاعات و امنیت عمومی مخفیگاه آن ها که در یکی از شهرهای استان خراسان رضوی بوده شناسایی شد.

سرهنگ اسماعیلیان افزود: طی تعقیب و مراقبت های انجام شده در عملیات مشترک با پلیس جغتای یک نفر متهم مرد و یک نفر زن دستگیر و یک دستگاه خودرو سواری و تجهیزاتی از قبیل شوکر و افشانه دفاع شخصی از متهمان کشف و ضبط شد.

این مقام انتظامی در پایان خاطر نشان کرد : پرونده قضائی در این خصوص برای متهمان تشکیل و در دست اقدام است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.