قزوین_ قاسم بهرامی گفت: در استان قزوین ۱۴ هزار مددجو از کمیته امداد به بیمه سلامت منتقل شده و تحت پوشش قرار می‌گیرند.

۱۴ هزار مددجوی قزوینی تحت پوشش بیمه سلامت قرار می‌گیرند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، قاسم بهرامی مدیرکل بیمه سلامت استان قزوین ظهر روز چهارشنبه در حاشیه امضای تفاهم نامه پوشش بیمه سلامت مددجویان شهری این نهاد با سازمان بیمه سلامت ایران که از طریق ویدئو کنفرانس در اداره کل بیمه سلامت استان قزوین برگزار شد، اظهار داشت: با امضای تفاهم نامه ای بین کمیته امداد کشور و سازمان بیمه سلامت طی امروز، شاهد اتفاقات خوبی در این بخش هستیم و بیمه شدگان درمان بخش شهری تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی از امروز تحت پوشش بیمه سلامت قرار می‌گیرند و هیچ تفاوتی بین این افراد و سایر شهروندان وجود نخواهد داشت که این اقدام دستاوردهای خوبی از جمله تکریم مددجویان را به همراه دارد.

وی به تفاهم نامه بیمه مددجویان شهری کمیته امداد با سازمان بیمه سلامت پرداخت و افزود: این تفاهم نامه با هدف مختلفی از جمله با هدف خدمت رسانی بیشتر به قشر آسیب پذیر امضا شده و در راستای توسعه بیمه همگانی رایگان دولت است.

بهرامی به خدمات بیمه سلامت اشاره کرد و ادامه داد: در این دولت، به ۱۵۰ هزار از هم استانی ها دفترچه رایگان اختصاص داده شده و خدمات بیمه‌ای در این دوره افزایش یافته است.

مدیرکل بیمه سلامت استان قزوین با بیان اینکه ۸۰ درصد اعتبارات توسط دولت تأمین می‌شود و فقط ۶ میلیون نفر حق بیمه می‌دهند، خاطرنشان کرد: بیش از ۴۰ میلیون نفر در سراسر کشور تحت پوشش بیمه سلامت هستند و باید در ادامه کار هم دولت کمک کرده و اعتبار لازم را تأمین کند.

وی با اشاره به اینکه در استان قزوین ۱۴ هزار مددجو از کمیته امداد به بیمه سلامت منتقل شده و تحت پوشش قرار می‌گیرند، یادآور شد: این خدمات اضافه شده بیش از ۵ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان هزینه را به همراه خواهد داشت و امیدواریم تا پایان سالجاری دفترچه های بیمه خدمات درمانی را حذف کنیم و پذیرش بیماران در تمام مراکز درمانی با کدکلی صورت بگیرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.