قزوین_ سرهنگ مرادعلی بیژنوند از برگزاری مراسم رژه نیروهای مسلح در روز ارتش خبر داد.

رژه نیروهای مسلح در قزوین برگزار می‌شود

سرهنگ زرهی مرادعلی بیژنوند فرمانده تیپ پیاده مکانیزه شهید صفوی قزوین در تشریح برنامه های روز ارتش در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار داشت: باتوجه به اینکه ۲۹ فروردین ماه با نام «روز ارتش» نامگذاری شده، برنامه های مختلفی در این روز پیش بینی شده است.

وی افزود: در روز پنج شنبه مصادف با ۲۹ فروردین ماه سالجاری، برنامه های ویژه ای از جمله برنامه رژه نیروهای مسلح، یگان های پیاده و خودرویی و موتوری با تمام توان در ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه از مقابل لشگر ۱۶ زرهی قزوین و میدان ارتش برگزار می شود که در این مراسم، تمام نیروهای ارتش، بسیج و سپاه حضور خواهند داشت.

بیژنوند ادامه داد: در این مراسم، آیت الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین، استاندار و فرمانده لشگر استان به سخنرانی می پردازند و مدیران و مسئولان نیز حضور خواهند داشت.

فرمانده تیپ ۱۱۶ پیاده مکانیزه شهید صفوی قزوین ادامه داد: همچنین اعزام سخنران به مدارس با هدف جذب علاقمندان به لشگر و ارتش، اعزام سخنران به دانشگاه ها، برگزاری پیاده روی ویژه خانواده ها و صرف صبحانه از مسیر یادمان گلزار و داخل کوی سازمانی، برگزاری محفل انس با قرآن در هفته ارتش، اعزام کارکنان ارتش به پایگاه های انتقال خون به منظور اهدای خون، شرکت در گفتگوی خبری، گلباران گلزار شدا، برگزاری مسابقات ورزشی و آمادگی افراد برای رژه از سایر برنامه‌های هفته ارتش است. 

وی اضافه کرد: البته در طی سال برنامه های دیگری در ارتش برگزار می شود که از موارد آن می توان به برگزاری مسابقات ورزشی داخلی در سطح استان، برگزاری نشست‌های عقیدتی، محافل انس با قرآن، برنامه های فرهنگی ویژه خانواده های کارکنان ارتش اشاره کرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.