کابوس یک چهارم نهایی دوباره برای پپ گواردیولا تکرار شد؛ سیتی باز هم به جمع چهار تیم برتر نرسید.

پپ حذف شد؛ از جایی که فکرش را هم نمی کرد! (عکس)

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، اتفاقات دیدار منچسترسیتی و تاتنهام به جذاب ترین شکل ممکن پیش رفت و در نهایت این شاگردان مائوریتسیو پوچتینو بودند که علیرغم شکست ۳-۴ در استادیوم اتحاد، موفق شدند با تکیه بر برتری ۰-۱ بازی رفت راهی نیمه نهایی شده و حریف آژاکس در مرحله بعدی شوند.

علیرغم دریافت ۲ گل زودهنگام، سیتی در نهایت موفق شد ۲-۴ از حریف پیش افتاده و در آستانه صعود قرار گیرد اما در نهایت تکنولوژی بازبینی صحنه به داد تاتنهام رسید و با مردود اعلام شدن گل ثانیه های پایانی رحیم استرلینگ، این تیم لندنی بود که راهی نیمه نهایی شد.

اما گل دقایق پایانی فرناندو یورنته به شکلی بسیار عجیب به ثمر رسید و گواردیولا فکرش را هم نمی کرد چنین گلی رویای قهرمانی وی در لیگ قهرمانان را نقش برآب کند.

روی ارسال یک کرنر، توپ بعد از برخورد به بدن مهاجم اسپانیایی و باتجربه تاتنهام و به شکلی عجیب و با غفلت مدافعان و ادرسون درون دروازه سیتی غلتید تا گل صعود اسپرز به شکل باور نکردنی به ثمر رسیده و اینگونه سیتی در خانه حذف شود. البته برای لحظاتی سیتیزن ها امیدوار شدند که این گل به دلیل هند مردود اعلام شود، اما پاسخ VAR نیز همانی بود که تاتنهام می خواست.

البته بعضی از کارشناسان داوری از جمله کارشناس شبکه رای اعتقاد دارند که توپ در این صحنه به دست یورنته برخورد داشته و گل اسپرز مردود بوده، اما در نهایت دیگر سیتیزن ها از دور رقابت ها حذف شده اند.

از زمان در دست گرفتن هدایت منچسترسیتی، پپ گواردیولا سه سال متوالی مقابل موناکو، لیورپول و این بار تاتنهام در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان با این رقابت ها وداع کرده و بعد از تکرار سه باره این اتفاق روی نیمکت بایرن مونیخ اما در نیمه نهایی، حالا رویای فتح دوباره اروپا برای یک سال دیگر هم برای سرمربی پرافتخار اسپانیایی به تاخیر افتاد.

منبع: ورزش۳ 

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.