قزوین_ یوسف شیخ الملوکی گفت: از اواخر وقت امروز تا روز شنبه منطقه تحت تاثیر سامانه بارشی قرار می گیرد که پیامد آن، بارش باران گاهی همراه با رعد وبرق می باشد.

 باران و رعد وبرق، مهمان مردم قزوین می‌شود

یوسف شیخ الملوکی مدیرکل هواشناسی استان قزوین در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار داشت: براساس آخرین نقشه های پیش یابی، برای روز گذشته پدیده غالب در استان وزش بادهای شدید جنوبی و در ساعات بعدازظهر در پاره ای مناطق، بارش های رگباری بوده است؛ از اواخر وقت امروز تا روز شنبه منطقه تحت تاثیر سامانه بارشی قرار می گیرد که پیامد آن، بارش باران گاهی همراه با رعد وبرق می باشد.

وی افزود: وضعیت آب و هوای استان قزوین از روز پنج شنبه تا روز جمعه، کمی ابری گاهی وزش باد اواخر وقت در پاره ای مناطق رگبار باران و برای روز جمعه تا روز شنبه نیز، ابری در بعضی ساعات بارش باران گاهی رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود.

مدیرکل هواشناسی استان قزوین یادآور شد: وضعیت نیمه ابری تا ابری همراه با وزش باد نسبتا شدید و در پاره ای مناطق بارش باران و گاهی رعد و برق برای روز شنبه و یکشنبه پیش بینی می شود.

شیخ الملوکی با اشاره به کمینه و بیشینه دما در ۲۴ ساعت گذشته بیان کرد: کمینه دما مربوط به شهرستان اوج با ۹ درجه سلسیوس بالای صفر و بیشینه دما مربوط به شهرستان بویین زهرا با ۲۶ درجه سلسیوس بالای صفر بوده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.