خراسان شمالی-محمدعلی شجاعی گفت: امروز حضور ایران در منطقه و بخش هایی خارج از منطقه به واسطه توانمندی و اقتدار نیروهای مسلح است.

توان دفاعی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی قابل مذاکره نیست

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان شمالی، دکتر محمدعلی شجاعی استاندار خراسان شمالی در مراسم رژه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و تاکیدات ریاست جمهوری توان دفاعی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به هیچ وجه قابل مذاکره نیست.

وی در این مراسم اظهار داشت: امروز حضور ایران در منطقه و بخش هایی خارج از منطقه به واسطه توانمندی و اقتدار نیروهای مسلح است.

شجاعی افزود: در این جهان پر از آشوب و در میان تمام نقشه های دشمنان خبیث نظام جمهوری اسلامی حضور دلاورمردان نیروهای مسلح پاسخی به بزرگی و بلندای کوه های استوار کشور دارد؛ دلاورمردانی که که با رشادت و جانفشانی بخش بخش خاک ایران را گلگون کردند.

وی ابراز امیدواری کرد: شاهد وحدت، یکپارچگی و با هم بودن نه تنها بین نیروهای مسلح بلکه در سطح کشور و بین تمامی ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم باشیم و روز به روز بر آن افزوده و رشد و توسعه همه جانبه ایران اسلامی تحت هدایت مقام معظم رهبری ادامه داشته باشد.

در ادامه این‌مراسم آیت الله یعقوبی نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی هم گفت: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب خودسازی، جامعه سازی و تمدن سازی را به عنوان تکلیف برای دوستداران نظام جمهوری اسلامی مطرح کردند.

وی افزود: با تربیت نیروهای انسانی کارآمد، بهره مندی از ابزار مدرن و پیشرفته، وجود عنصرهای تدبیر، قاطعیت و شفافیت و آینده نگری در تصمیمات می توانیم به هر آنچه که انقلاب اسلامی می خواهد برسیم و این را تجربه چهل ساله انقلاب اسلامی نشان داده است.

وی ادامه داد: نیروهای مسلح و امنیتی جمهوری اسلامی ایران امروز نماد اقتدار و ولایتمداری هستند. آیت الله یعقوبی اشاره داشت: در بحران سیل اخیر کشور به خوبی شاهد اتحاد نیروهای مسلح، دولتمردان و مردم بودیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.