همدان- وحید علی ضمیر گفت: خدمات رسانی نیروهای شهرداری همدان همچنان در مناطق سیل زده لرستان ادامه دارد و نیروهای اعزامی شهرداری همچنان مشغول خدمت به هموطنان در این نقاط هستند.

کمک به سیل زدگان ادامه دارد

 به گزارش قدس آنلاین وحید علی ضمیر معاون خدمات شهری شهردار همدان اظهار کرد: همدان معین شهرستان چگنی از استان لرستان است و رسیدگی به وضعیت مرکز شهرستان یعنی سراب دوره به شهرداری همدان واگذار شده است،  که نیروهای شهرداری مشغول پاکسازی و رفع خسارت‌ها هستند.

 وی با اشاره به ادامه خدمات نیروهای شهرداری همدان در مناطق سیل زده لرستان افزود:  شهرداری همدان ۱۰ دستگاه  خودروی عمرانی سبک و سنگین و٥٠ نفر نیروی خدمات شهری و نیروی سازمان های مدیریت پسماند و آتش نشانی را به همراه تجهیزات و مصالح عمرانی برای بازسازی مناطق سیل زده لرستان اعزام کرده است.

 وی بیان کرد: اکنون نیروهای شهرداری همدان در مناطق واگذار شده برای ارایه خدمات، مشغول پاکسازی و لایروبی مناطق سیل زده، در سراب دوره هستند.

 وی گفت:تاکنون شهرداری همدان از هیچ اقدامی برای خدمت رسانی به مردم مناطق سیل زده لرستان کوتاهی نکرده و نخواهد کرد و تا زمان اعلام نیاز نیروهای اعزامی شهرداری همدان برای خدمت‌رسانی در منطقه سیل زده لرستان خواهند ماند.

 انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.