همدان- سهراب کلوندی گفت: از فرودگاه همدان در هر هفته ۵ روز پرواز به تهران داشتیم که با عدم استقبال از پروازها، اکنون تعداد پرواز مسیر همدان به تهران به ۲ روز در هفته کاهش یافته است.

 عدم استقبال مسافران از پروازهای مسیر همدان به تهران

 به گزارش قدس آنلاین، سهراب کلوندی مدیر فرودگاه همدان اظهار کرد: فرودگاه همدان با هزینه های میلیاردی، خدمات مورد نیاز را برای فرود هواپیماهای پهن پیکر مهیا کرده و می‌تواند خدمات سفر را به تمام هواپیماهای مسافری از این تیپ ارایه کند.

وی با اشاره به کاهش تعداد پروازهای همدان به تهران از ۵ روز پرواز در هفته به ۲روز پرواز درهفته، افزود: نوروز امسال در فرودگاه همدان ۲۲ پرواز داشتیم که  از این پرواز ها بیش از ۲ هزار مسافر از خدمات سفر فرودگاه همدان استفاده کردند.

کلوندی با یادآوری اینکه در حال حاضر خدمات سفر هوایی از فرودگاه همدان به مقاصد کیش و مشهد برقرار است، اظهار کرد: بیشترین استقبال مردم همدان از پروازهای مشهد مقدس بوده است؛ البته درزمان برگزاری حج خدمات پروازی به زائران خانه خدا در قالب پروازهای حج تمتع را نیز ارایه می‌کنیم.  

 مدیر فرودگاه همدان افزود: همچنین در حال رایزنی برای برقراری پرواز به عتبات عالیات هستیم که در برنامه های کاری فرودگاه همدان قرار دارد.

  انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.