قزوین_ مهدی نورانی از برگزاری مراسم احیاء نیمه شعبان در مسجد ولایت قزوین با شعار «شهر در غربت بی هم نفسی می میرد» خبر داد.

مراسم ویژه احیاء نیمه شعبان در مسجد ولایت قزوین برگزار می شود

مهدی نورانی عضو هیئت امنای هیئت "خادمان مهدی" قزوین در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار داشت: باتوجه به اینکه مراسم احیای نیمه شعبان طی سالیان متوالی و حدود ۱۵ سال در مسجد ولایت برگزار می شود، همزمان با فرارسیدن نیمه شعبان سالجاری، برنامه های این مسجد به صورت دهه مهدویت دنبال می شود.

وی با بیان اینکه در سالجاری با برگزاری برنامه های متنوع و متفاوت در حوزه مهدویت به سراغ مردم رفته و با حضور در  سطح شهر و پخش بسته های فرهنگی، امام زمان (عج) را به مردم معرفی کردیم، افزود: برای این امر در خیابان ها حضور داشته و با اهدای گل و بسته های فرهنگی امام عصر را معرفی کرده ایم.

نورانی بیان کرد: برگزاری مراسم سخنرانی و احیا در سه روز آخر هفته مهدویت برنامه ریزی شده است و البته علاوه بر برگزاری این برنامه های فرهنگی در سالجاری نیز بسیاری از کمک های مردمی را به مناطق سیل زده ارسال کرده ایم.

عضو هیئت امنای هیئت خادمان مهدی قزوین با بیان اینکه «شهر در غربت بی همنفسی می میرد»، به عنوان شعار دهه مهدویت سالجاری یادآور شد: مراسم سخنرانی با سخنرانی حجت الاسلام موسوی نژاد امشب نیز در مسجد ولایت برگزار می شود و در فردا شب (شب نیمه شعبان) مراسم احیاء نیمه شعبان از ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه با قرائت زیارت آل یاسین، برگزاری سخنرانی و قرائت دعای کمیل با حضور آقای محمدقمی آغاز می شود.

وی گفت: همزمان با آغاز دهه مهدویت به مدت هفت روز گل و بسته های فرهنگی در بین مردم پخش شد که این بسته ها شامل مطالبی درخصوص فضیلت های امام زمان (عج)، بسته های کمک رسانی به مناطق سیل زده و یک شاخه گل و برگه ای پیوسته به آن بود تا بسته ای که به مردم تحویل داده می شود، یک عهد و پیمانی در مقابل امام زمان (عج) صورت بگیرد.

نورانی با بیان اینکه تعدادی از نیروهای انسانی هیئت خادمان مهدی قزوین در منطقه پل دختر و شهر حمیدیه مستقر شدند، تصریح کرد: باتوجه به اینکه مسجد ولایت هیئت خادمان مهدی قزوین یکی از محل های جمع آوری کمک های مردمی است کمک های مردمی بسیاری از جمله حدودا مقادیری کمک های نقدی از این مسجد جمع آوری و به مناطق ارسال شد.

عضو هیئت امنای هیئت خادمان مهدی قزوین اضافه کرد: در سالجاری پول سحری برای موکب های غذا اهدا و در قالب نذری بین مناطق سیل زده پخش می شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.