مدیرکل اداره آموزش و پرورش استان خراسان رضوی گفت: حدود هفت هزار نفر از فرهنگیان خراسان رضوی در سامانه نقل و انتقالات ثبت نام کرده اند.

اعلام نتایج نقل و انتقالات  فرهنگیان ششم اردیبهشت /سهم سفارشها را به حداقل رساندیم

قاسم علی خدابنده در گفتگو با قدس آنلاین اظهار داشت: حدود هفت هزار نفر از فرهنگیان استان خراسان رضوی که متقاضی نقل و انتقال بوده اند، از تاریخ  یازدهم تا بیست و هفتم اسفند ماه سال گذشته  با  مراجعه به سامانه ، درخواست خود را برای  نقل و انتقالات استانی و خارج استانی ثبت کرده اند.

وی بیان داشت: افراد بعد از ثبت نام باید مدارک مربوطه را جهت تایید امتیاز به کارشناسی امور اداری ادارات آموزش و پرورش مناطق و شهرستان‌ها تحویل می داده اند و عدم مراجعه برای تحویل مدارک به معنی انصراف از درخواست انتقال تلقی شده است.

خدابنده با بیان اینکه در جریان این نقل و انتقالات سعی می کنیم قوانین و مقررات را رعایت کنیم و سهم سفارش ها و برخی جریان های رابطه ای را به حداقل برسانیم، تصریح کرد: در این نقل و انتقالات نیاز مبدا و مقصد مورد بررسی قرار می گیرد و همچنین امتیاز و سابقه فرهنگیان نیز تاثیر گذار می باشد و کسانی که در گروه و مقطع خودشان از امتیاز بالایی برخودار باشند در اولویت قرار خواهند گرفت .

مدیر کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی افزود:  بر اساس دستور العمل وزارتی ششم اردیبهشت ماه نتایج استانی و در پایان اردیبهشت ماه نتایج خارج استانی را اعلام می کنیم .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.