البرز- حسین نوری گفت: سال ۹۷ در زندگی حرفه ای من تجربه های بسیاری شکل گرفت که سعی کردم از تلخی ها برای رسیدن به موفقیت های بیشتر درس بگیرم.

ناکامی در مسابقات جهانی تلخ‌ترین تجربه زندگی‌ام بود

حسین نوری ملی پوش البرزی کشتی فرنگی در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: سال گذشته توام با ناکامی در مسابقات جهانی بود که تلخ ترین تجربه زندگی ام را رقم زد اما موفقیت در مسابقات آسیایی جاکارتا از جمله تجربه هایی بود که همواره در زندگی از آن یاد خواهم کرد.

نماینده البرز در تیم ملی کشتی فرنگی سال جاری را بسیار مهم و سرنوشت ساز دانست و گفت: در اردیبهشت ماه سال ۹۸ به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام می شوم و پس از آن برای شرکت در مسابقات جهانی قزاقستان آماده می شوم که امیدوارم ضمن برافراشتن پرچم ایران در رقابت های جهانی سهمیه حضور در المپیک را نیز کسب کنم.

نوری با نگاهی مثبت به آینده کشتی استان البرز گفت: سال جاری افتخارات بسیاری به لحاظ برگزاری مسابقات و کسب عناوین قهرمانی برای استان رقم خورد این در حالی است که تجلیل از قهرمانان و مربیان کشتی البرز در اواخر سال اتفاق مثبتی بود که توسط هیئت کشتی انجام شد و با این روند نسلی پر از انگیزه و موفق را برای آینده این رشته در البرز متصورم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.