سرمربی تیم فوتبال استقلال برای چندین بار تأکید کرد به وجود فرشید باقری نیاز دارد و اینکه نباید تیمش تضعیف شود.

 شفر: بعد از دربی شانسی برای ما قائل نبودند اما الان شرایط فرق می‌کند

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، وینفرد شفر سرمربی تیم ملی استقلال در حاشیه تمرین امروز (شنبه) تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: ما در بازی رفت الهلال را شکست دادیم و امیدوارم که در بازی برگشت هم پیروز شویم. آنها اکنون تحت فشار هستند و جام شیخ زاید را از دست داده‌اند، اما می‌دانیم که یکی از بهترین تیم‌های آسیا هستند. امیدوارم تمام قدرت و تمام تاکتیک‌مان را به داخل زمین بیاوریم.

وی در مورد شانس پیروزی استقلال مقابل الهلال و صعود از گروهش، گفت: امیدوارم. می‌خواهم که هواداران‌مان را دوباره خوشحال کنیم. آنها تیمی قدرتمند هستند و ما نیاز به نظم و تاکتیکی خوب نیاز داریم. دو روز در ابوظبی تمرین خواهیم کرد. می‌خواهیم در ابوظبی تمرین بیشتری داشته باشیم، آن چیزی که اینجا نداشتیم و سعی خواهیم کرد تاکتیک خوبی داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در خصوص اینکه گویا قرار است برای بخشیده شدن و بازگشت فرشید باقری به تمرینات جلسه‌ای در باشگاه برگزار شود، گفت: اکنون شما ببینید که علی کریمی کمی سرما خورده است و در آن پست فقط یک بازیکن داریم. فرشید باقری بیرون است. نظر من همین است و باید بعد از بازی تصمیم درستی بگیریم. ما اکنون به این بازیکن نیاز داریم و نمی‌توانیم تیم‌مان را ضعیف کنیم. من او را جریمه کردم و بعد از پایان فصل هم باشگاه می‌تواند در خصوص او تصمیم بگیرد.

شفر درباره وضعیت وریا غفوری خاطرنشان کرد: دیروز و پریروز او زیر نظر دکتر نوروزی تمرین کرده است. غفوری امروز به تمرین آمد، اما کمی خسته بود و با ما یک مقدار تمرین کرد. فردا با او دوباره تمرین داریم و تمرین روز آخر که روز دوشنبه برگزار می‌شود.

وی درباره شانس استقلال برای ادامه مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: لیگ اکنون برای ما مهم نیست. اکنون به بازی با الهلال فکر می‌کنیم، اول بازی با الهلال و بعد بازی با پدیده و به ترتیب به بازی‌های باقیمانده. ما کمی بیشتر در ابوظبی می‌مانیم تا ریکاوری و به بازی با پدیده فکر کنیم. نمی‌دانم چه میزان از رسانه‌ها اینجا حضور دارند، اما بعد از دربی کسی شانسی برای ما قائل نبود، اما اکنون شرایط فرق می‌کند.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.