گروه‌های فلسطینی بر مخالفت خود با هرگونه مذاکره مستقیم یا غیرمستقیم با رژیم صهیونیستی تأکید کردند.

 تأکید گروه‌های فلسطینی بر مخالفت با مذاکره با رژیم صهیونیستی

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، به نقل از فلسطین الیوم، گروه‌های ملی و اسلامی در استان رام‌الله و البیره واقع در کرانه باختری اشغالی بر مخالفت خود با هرگونه سازوکار یا تلاش و یا پیشنهاد برای بازگشت به مذاکرات دوجانبه مستقیم یا غیرمستقیم با رژیم صهیونیستی تأکید کردند.

این گروه‌ها از تشکیلات خودگردان فلسطین خواستند که تصمیمات مجلس ملی و شورای مرکزی سازمان آزادیبخش را اجرا و هرگونه حل‌وفصل و یا روند سیاسی در سایه سیاست‌های رژیم صهیونیستی را رد کنند.

گروه‌های ملی و اسلامی در رام‌الله و البیره همچنین از تشکیلات خودگردان فلسطین خواستند که مسئله ملی را به سازمان ملل متحد ارجاع داده و برای جلب حمایت‌های بین‌المللی از ملت فلسطین تا پایان یافتن اشغالگری اسرائیل و احقاق کامل حقوق فلسطینیان تلاش کند.

این گروه‌ها خواستار مشارکت گسترده فلسطینیان در فعالیت‌های اعلام همبستگی با اسرا و ادامه جنبش مردمی از جمله برگزاری تحصن‌ها در مقابل مقرهای صلیب سرخ و در مراکز شهرها شدند.

گروه‌های ملی و اسلامی در رام‌الله و البیره جمعه آینده را روز تشدید فعالیت‌های میدانی در تمام نقاط تماس با نیروهای رژیم صهیونیستی و توسعه فعالیت‌ها در مخالفت با معامله قرن شدند.

طرح موسوم به «معامله قرن» که از سوی آمریکا برای پایان دادن به منازعه بین فلسطینیان و صهیونیست‌ها مطرح شده، به‌دنبال حذف همیشگی بازگشت آوارگان فلسطینی (مطابق آمار 6 میلیون) به سرزمین خود و اسکان آن‌ها در «وطن جایگزین» است. به‌رسمیت شناختن قدس به‌عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی از سوی رئیس جمهوری آمریکا و انتقال سفارت این کشور از تل‌آویو به شهر قدس در این راستا انجام شده است.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.