فدراسیون فوتبال ایران، دو باشگاه ذوب‌آهن و سایپا و سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران، توسط بالاترین نهاد فوتبال در قاره آسیا نقره‌داغ شدند.

 نقره داغ شدن فدراسیون فوتبال ایران، ذوب‌آهن، سایپا و اوکتاویو توسط AFC

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) تازه‌ترین آرای انصباطی خود را اعلام  کرد که بر این اساس فدراسیون فوتبال ایران به دلیل اینکه لوگوی مخصوص مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ که توسط AFC طراحی شده بود، روی آستین‌ پیراهن‌های بازیکنان تیم ملی ایران در بازی با ژاپن در مرحله نیمه‌نهایی این رقابت‌ها نبود، ۱۰۰۰ دلار آمریکا جریمه نقدی کرد.

همچنین فدارسیون فوتبال ایران به دلیل شرکت یکی از بازیکنان تیم ملی ایران (مسعود شجاعی) در کنفرانس خبری پیش از این بازی با چین در مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ در حالی که نامش در لیست ۱۱ نفره تیم ملی نبود به خاطر نقض قوانین AFC هشدار دریافت کرد.

AFC همچنین مارکو اوکتاویو، سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان را به دلیل اظهاراتش در کنفرانس خبری پس از بازی تیمش مقابل ژاپن در رقابت‌های قهرمانی فوتبال ساحلی آسیا ۲۰۱۹ که صلاحیت و صداقت داور را زیرسوال برده بود به مبلغ ۱۰۰۰ دلار آمریکا جریمه نقدی کرد.

باشگاه ذوب آهن اصفهان نیز به دلیل ورود یک تماشاگر به زمین بعد از به صدا در آمدن سوت پایان بازی با کویت اس‌سی در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ با جریمه نقدی ۴۵۰۰ دلار آمریکا مواجه کرد.

باشگاه سایپا نیز به دلیل سازماندهی نامناسب مسابقه و ورود افراد غیرمسئول به زمین و رختکن تیم سایپا در بازی با پنجاب هند در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹، رقم ۸۰۰۰ دلار جریمه نقدی شد.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.