۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۱
کد خبر: 653014

البرز- لیگ دسته اول فوتبال ایران در حالی دو هفته پایانی خود را پشت سر می گذارد که مسابقات به اوج حساسیت خود رسیده است.

شهرداری تبریز و گل ریحان البرز؛ نبرد صعود و بقا

به گزارش قدس آنلاین، در هفته سی و سوم لیگ دسته اول فوتبال ایران فردا(سه شنبه) در حالی دو تیم شهرداری تبریز و گل ریحان البرز در تبریزبه مصاف یکدیگر می روند که شهرداری با ۲۵ امتیاز در رده چهاردهم و گل ریحان با ۴۸ امتیاز در رده سوم جای دارد و یکی از مدعیان اصلی صعود به لیگ برتر است.

سرخپوشان شهر تبریز اما حریف دست و پا بسته ای مقابل شاگردان مجتبی حسینی نخواهند بود چرا که می دانند کوچکترین لغزش مقابل گل ریحان حتی می تواند منجر به سقوط آن ها به دسته پایین تر شود.

از سوی مقابل اما گل ریحان نیز به نوعی سرنوشت صعود یا ماندن در دسته یک را به دست خود رقم می زند و بهترین خط دفاع لیگ برای برای این که کارش به اما و اگر نکشد علاوه بر گل نخوردن به دنبال زدن گل های زیاد در این بازی است.

مجتبی حسینی که پیش تر قول جنگیدن تا سر حد مرگ را از سوی بازیکنانش داده بود در هفته سی و سوم نیم نگاهی به دیدار شاهین بوشهر رده دومی و سرخپوشان پاکدشت دارد تا در صورت نتیجه نگرفتن شاگردان عبدالله ویسی، در هفته‌ پایانی با خاطری آسوده و البته حمایت تماشاگران البرزی به مصاف گل گهر صدرنشین رفته و درنهایت جشن صعود را در کرج برگزار کند.

گل ریحان البرز برای حضور در جمع تیم های لیگ برتری در حالی دو دیدار نفس گیر و فینال گونه را در پیش دارد که شاگردان حسینی بخوبی می دانند بازی با شهرداری تبریز به اندازه دیدار با گل گهر دشوار است چرا که حریف آن ها نمی خواهد در مقابل دیدگان هواداران تبریزی جایگاه خود را با یکی از تیم های اروند یا شهرداری ماهشهر قعر نشین عوض کنند و همین موضوع بر حساسیت این دیدار می افزاید.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.