عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس، گفت: آمریکا با استناد به اظهارات کذب نتانیاهو به دنبال فرافکنی است، حال آنکه ساخت بمب هسته‌ای در ایران بارها توسط سازمان ملل بررسی و کذب بودن آن تایید شده است.

گزارش امنیتی وزارت خارجه آمریکا بر پایه اظهارات کذب نتانیاهو

به گزارش گروه سیاسی قدس آنلاین، ابوالفضل حسن‌بیکی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با یادآوری گزارش امنیتی وزارت خارجه به کنگره و اعلام نگرانی از اقدام ایران برای ساخت بمب هسته‌ای، گفت: آمریکایی‌ها در جهان منزوی شدند لذا برای تامین خوراک داخلی کشور خود و تقویت اسرائیل در منطقه در تلاشند تا به کشورهایی مختلف تهمت بزنند، در همین راستا سلسله تهمت هایی را به جمهوری اسلامی وارد کردند.

متزلزل شدن پایگاه دولت آمریکا در سراسر نقاط جهان

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: اسنادی که اسرائیلی‌ها اعتراف کردند از ایران دزدیدند، اسناد متعلق به سال‌های قبل، امحاء شده و مربوط به ساخت موشک‌هایی برای انهدام تانک و غیره بود، نتانیاهو هم چند مرتبه این موضوع را در سازمان ملل مطرح کرد اما هیچ کشوری به اظهارات آنها توجه نکرد. جایی هم که به عنوان مکان ساخت بمب هست عنوان کرده بود، قالیشویی بود.

وی با اشاره به معضلات فراوان پیش روی دولت آمریکا، افزود: ترامپ با جهان سر جنگ دارد و مرتبا به همسایگان خود، کره شمالی، روسیه و چین و حتی اروپایی‌ها تهمت هایی وارد کرده است، و با وجود اینکه جهان را تک قطبی اعلام می‌کند و خود را کدخدای دنیا می‌داند، در شرایطی قرار گرفته که جایگاه کشور آمریکا را متزلزل ساخته و در این میان توجهی به مشاوران خود هم ندارد از این رو تمام پایگاه‌های خود را در سراسر نقاط جهان از دست داده است.

تاکید سازمان ملل بر کذب بودن ادعای نتانیاهو درباره ساخت بمب هسته‌ای ایران

حسن بیکی ادامه داد: این شرایط سبب شده تا آمریکا به دنبال فرافکنی و سخنان سخیف و مضحک باشد، این مسئله بارها توسط سازمان ملل بررسی شده و کذب بودن آنها تایید شده است، اما آمریکایی‌ها برای پوشش شکست‌های خود این اظهارات را مطرح می‌کنند.

این نماینده مردم در مجلس دهم، معتقد است: اسرائیلی ها با تبلیغات و زور و زر شعارهای دروغ سر می‌دهند، این افراد با جنگ روانی و دروغ و تهمت به کشورهای دیگر شرایط داخلی را به نفع خود تغییر دهند. از سوس دیگر اقدام شفاف کره شمالی علیه ترامپ و نزدیکی آنها به روسیه شکست‌هایی را برای دولت ترامپ به همراه داشته است، لذا این موضوع نیز سبب شده تا دولت آمریکا در گزارش وزارت خارجه خود اظهارات کذبی را مطرح کند.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.