۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۰
کد خبر: 653059

معاون فنی و شهرسازی شهرداری لواسان گفت: عملیات تخریب بخش غیر مجاز ویلای خانم شبنم نعمت‌زاده امروز با حضر مسؤولین مربوطه مجدد آغاز شد.

تخریب ویلای دختر وزیر سابق از سر گرفته شد

به گزارش گروه اجتماعی قدس آنلاین، عزت‌اله چراغی سخنگو و معاون فنی و شهرسازی شهرداری لواسان در شمیرانات درباره روند عملیات تخریب ویلای خانم شبنم نعمت‌زاده اظهار داشت: مالک پس از پایان مهلت قانونی از رأی صادره تمکین و عملیات تخریب را شروع کرده است.

وی ادامه داد: مالک، پروانه ساختمانی برای چهار طبقه ۱۵۰ متری و ۱۲متر خرپشته از شهرداری اخذ کرده و در هنگام ساخت حدود ۱۰۱۲ متر تخلف ساختمانی انجام داده است، این پرونده به کمیسیون ماده ۱۰۰ ارجاع شده و در حکم بدوی دستور تخریب صادر می‌شود.

چراغی به عدم حضور مالک به شهرداری برای اعتراض در مهلت قانونی اشاره و عنوان کرد: این عدم حضور طبق قانون از نظر شهرداری به معنی پذیرفتن رای است به همین جهت ابلاغ‌های لازم به مالک برای تخریب انجام شد.

معاون فنی و شهرسازی شهرداری لواسان درباره تخریب بخشی از ملک توسط شهرداری بیان داشت: به علت عدم تمکین مالک در اواخر سال گذشته شهرداری به صورت جدی وارد عمل شده پس از دریافت حکم قضایی در حضور رسانه‌ها عملیات تخریب را انجام داد.

وی عملیات تخریب را بسیار فنی و پیچیده دانست و گفت: با توجه به قرارگیری ملک مجاز درون ساخت‌وساز غیرمجاز و جداسازی آن‌ها از هم، نیاز به طراحی و اجرای فنی و تثبیت ساختمان مجاز توسط سازمان نظام مهندسی می‌باشد که بتوان عملیات تخریب را بدون آسیب به ساختمان مجاز انجام داد. به همین جهت مالک همزمان توسط مهندسین ذیربط نسبت به طراحی و تخریب اقدام کرده و عملیات تخریب بدون وقفه انجام خواهد گرفت.

چراغی گفت: عملیات تخریب بخش غیر مجاز ویلای خانم شبنم نعمت‌زاده امروز با حضر مسؤولین مربوطه مجدد آغاز شد.

معاون فنی و شهرسازی شهرداری لواسان درباره روند عملیات تخریب بیان داشت: طی بازدیدی که امروز از محل مورد نظر انجام شده مالک ۲ اکیپ در ساختمان قرار داده و عملیات تخریب را به صورت جدی از دو طرف ساختمان شروع کرده و مقرر گردیده این عملیات توسط مالک صورت گیرد.

وی درباره به وجود آمدن هرگونه وقف در طول مدت تخریب خاطرنشان کرد: هر زمان که عملیات تخریب متوقف شود شهرداری وارد عمل شده و ادامه تخریب را انجام می‌دهد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.