۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۲
کد خبر: 653067

یکصد و هشتاد و پنجمین جلسه شورای هماهنگی اطلاعات کشور در هفته بزرگداشت سربازان گمنام امام زمان (عج) به ریاست وزیر اطلاعات و با حضور همه روسای جامعه اطلاعاتی کشور در محل وزارت اطلاعات برگزار گردید.

جلسه شورای هماهنگی اطلاعات کشور برگزار شد

به گزارش گروه سیاسی قدس آنلاین، یکصد و هشتاد و پنجمین جلسه شورای هماهنگی اطلاعات کشور در هفته بزرگداشت سربازان گمنام امام زمان (عج) به ریاست وزیر اطلاعات و با حضور همه روسای جامعه اطلاعاتی کشور در محل وزارت اطلاعات برگزار گردید.

در این جلسه ضمن بزرگداشت روز سرباز گمنام امام زمان و تبریک میلاد باسعادت آقا، ولی الله الاعظم حضرت مهدی (عج)، گزارشی از آخرین وضعیت مناطق سیل‌زده توسط معاون محترم امنیتی انتظامی وزارت کشور و مسئولین ذیربط در ستاد بحران ارائه گردید و اعضاء جلسه پیرامون ابعاد اقتصادی و اجتماعی آن به تبادل نظر پرداخته و تدابیر لازم در رابطه با تمهیدات مورد نیاز را اتخاذ نمودند.

در ادامه جلسه آثار و تبعات تروریستی قلمداد نمودن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توسط استکبار جهانی در سطح داخلی و بین المللی توسط فرماندهان عالی سپاه مورد بررسی قرار گرفت و نسبت به پیشنهادات اقدامات مقابله‌ای، بحث و تبادل نظر صورت گرفت. در این جلسه ضمن حمایت کامل و یکپارچه تمامی اعضاء جامعه اطلاعاتی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر ضرورت اقدامات آفندی و مقابله‌ای با آمریکای جنایتکار تأکید گردید.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.