سامانه های الکترونیکی 'تدارکات الکترونیک دولت' و 'درخواست کالا و خدمات' طی مراسمی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد رونمایی شد.

دو سامانه الکترونیکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد رونمایی شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، مدیر پشتیبانی این دانشگاه در این مراسم گفت: ایجاد فضای رقابتی و شفاف و نظارت آسان دستگاههای متولی بر خریدها از جمله مزایای این سامانه های الکترونیکی است.

دکتر حسن منفرد افزود: سامانه تدارکات الکترونیک دولت به تمام واحدهای زیرپوشش ابلاغ شده و بر اساس آن از این پس خریدهای استعلامی و مناقصه ای باید از طریق این سامانه انجام شود.
وی با اشاره به مزایای سامانه درخواست کالا و خدمات که با تلاش واحدهای انبارداری، تدارکات، حسابداری و فناوری اطلاعات و پشتیبانی دانشگاه طراحی شده است اظهار داشت: پیش از این خرید کالا، خدمات و دریافت کالا از انبارها به صورت سنتی و دستی انجام می گرفت که از این پس از طریق این سامانه انجام می شود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد نیز در این مراسم گفت: افزایش کاربری و سهولت در ارائه خدمات از مهمترین اهداف ایجاد سامانه های الکترونیکی است.
دکتر محمد رضا دارابی افزود: با ایجاد سامانه های الکترونیکی علاوه بر کاهش نیاز به نیروی انسانی در هزینه ها نیز به شکل چشمگیر صرفه جویی می شود.
وی اظهار داشت: نحوه استفاده از این سامانه ها باید به شکل عملی و تئوری در قالب دوره های آموزشی به کاربران آموزش داده شود.
دانشگاه علوم پزشکی مشهد با دارا بودن بیش از 9 هزار دانشجو و حدود 23 هزار کارمند بهداشتی و درمانی قطب پزشکی شمال شرق کشور به شمار می رود.

 

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.