گیلان - مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان گفت: ترویج سبک زندگی اسلامی، واگذاری مسئولیت‌ها به جوانان و نوجوانان از اولویت‌های کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان در سال ۹۸ است.

ترویج "سبک زندگی اسلامی" اولویت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان اسفندیار ضیایی در دیدار نماینده ولی‌فقیه در گیلان با کارکنان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان و کانون زبان در رشت اظهار داشت: کانون به عنوان یک نهاد تخصصی فعال در حوزه‌ کودک و نوجوان، نیازمند بهره‌گیری از ایده‌های نو و سازنده‌ است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان اساس شکل‌گیری اولویت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را مورد اشاره قرار داد و افزود: کشف و پرورش استعدادهای مخاطبان با تکیه بر اعتماد جامعه جزء وظایف مهم و رسالت‌های این مجموعه فرهنگی به شمار می‌رود.

ضیایی با اشاره به جایگاه کتاب و کتابخوانی گفت: نگاه دینی و ارائه خدمات فرهنگی مؤثر به مخاطبان در حقیقت رویکرد مثبت و ارزشمند کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پس از پیروزی انقلاب اسلامی بوده و امروز مبنای فعالیت‌های کانون در مسیر توصیه‌های رهبر معظم انقلاب است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان خاطرنشان کرد: افزایش مراکز فرهنگی هنری ثابت و سیار شهری و روستایی، کتابخانه‌های پستی و راه‌اندازی مرکز فراگیر ویژه کودکان و نوجوانان از جمله دستاوردهای سال‌های اخیر این مجموعه فرهنگی است.

ضیایی با اشاره به موفقیت‌ها و دستاوردهای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سال ۹۷ گفت: تعامل گسترده با دستگاه‌های اجرایی استان جهت صیانت از حقوق کودکان، همراه‌سازی خانواده‌ها با فعالیت‌های کانون و تخصصی‌سازی مراکزی فرهنگی هنری نیز از موفقیت‌های کسب‌شده در سال گذشته است.

وی خاطرنشان کرد: استقبال گسترده مخاطبان از کارگاه‌های مربیان مراکز، تثبیت جایگاه ‌این مجموعه فرهنگی در حوزه‌ قصه‌گویی، کتابخوانی و توجه ویژه به آشناسازی نسل ‌کودک و نوجوان با دستاوردهای دوران دفاع ‌مقدس از دیگر موفقیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان در سال ۹۷ هستند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان افزود: افزایش گستره‌ی فعالیت‌های کانون زبان و آموزش زبان‌های مختلف به زبان‌آموزان، ارائه خدمات فرهنگی به کودکان و نوجوانان مناطق کم‌برخوردار شهری و روستایی نیز از دیگر موفقیت‌ها و دستاوردهای این مجموعه فرهنگی به شمار می‌روند.

ضیایی عنوان کرد: ترویج سبک زندگی اسلامی، واگذاری مسئولیت‌ها به جوانان و نوجوانان و همچنین بهره‌گیری از دیدگاه‌های سازنده و هم‌افزایی با دستگاه‌های اجرایی را از برنامه‌های مهم و اولویت‌های کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان در سال ۹۸ قرار دادیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.