مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح‌های ترافیک با اشاره به اینکه امسال اسامی رسانه‌ها و خبرنگارانی که طرح ترافیک دریافت می‌کنند در سامانه شفافیت منتشر خواهد شد، گفت: ۷ اردیبهشت ماه، آخرین مهلت ثبت‌نام طرح ترافیک خبرنگاران است.

اسامی خبرنگاران دریافت کننده طرح ترافیک در سامانه شفافیت منتشر می‌شود

به گزارش گروه اجتماعی قدس آنلاین، عمار سعیدیان‌فر مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح‌های ترافیک در ارتباط با طرح ترافیک خبرنگاران، اظهار داشت: ثبت‌نام طرح از چند روز پیش برای خبرنگاران، روزنامه‌نگاران و عکاسان آغاز شده و تا ۷ اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.  

وی افزود: خبرنگاران جهت ثبت‌نام برای طرح ترافیک باید به سایت «تهران من» مراجعه کرده و از طریق حساب کاربری خود مدارک لازم را بارگذاری کنند.  

مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح‌های ترافیک با بیان اینکه بخشی تحت عنوان شرایط خاص برای ثبت‌نام خبرنگاران در این سایت در نظر گرفته شده است، گفت: افرادی که زودتر جهت قرار دادن مدارک مورد نیاز در این سایت اقدام کنند، کمیته بررسی اقدامات لازم را با اولویت برای آنها انجام خواهد داد.

سعیدیان فر گفت: کمیته بررسی شامل افرادی از کمیسیون عمران و کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای شهر تهران، معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد، معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری و یک نفر از جامعه عکاسان و یک نفر از رسانه‌های مستقل غیردولتی است.  

وی با بیان اینکه امسال نسبت به سال گذشته ظرفیت ارائه طرح ترافیک به خبرنگاران اندکی کاهش یافته است، خاطرنشان کرد: اسامی خبرنگاران و رسانه‌هایی که طرح ترافیک دریافت می‌کنند در سامانه شفافیت، قرار خواهند گرفت.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.