البرز- سعید مومنی گفت: اصناف کشور با کمک رسانی در مواقع بحرانی به یاری هموطنان خود شتافته و از این بین اصناف استان البرز همواره نقش پررنگی را ایفا کرده است.

نقش پررنگ اصناف البرز در کمک رسانی به سیل‌زدگان

به گزارش قدس آنلاین، مومنی رئیس اتاق اصناف ایران که پیش از ظهر روز سه شنبه در مراسم اعزام سومین مرحله کمک های مردم و اصناف در استان البرز حضور یافته بود، اظهار کرد: اصناف از همان ساعات ابتدایی وقوع سیل در گلستان حضور داشته و تا زمانی که نیاز باشد در مناطق مختلف کنار هموطنان خود هستند.

وی ضمن قدردانی از مردم و اصناف استان البرز گفت: برای بنده افتخاری بود تا بصورت حضوری در سومین مرحله اعزام کمک های مردمی به مناطق سیل زده حضور داشته باشم و از این طریق قدردانی خود را از مردم، اتحادیه ها و رسانه های البرزی اعلام کنم.

رئیس اتاق اصناف ایران تصریح کرد: مجموع کمک ها از سوی اصناف کشور تا این لحظه حدود 35 میلیارد تومان بوده که بدون شک اعزام کمک های امروز اصناف البرز و سایر مناطق کشور این آمار را افزایش خواهد داد.

مومنی ضمن اشاره به اقلام مورد نیاز مناطق سیل زده در کشور گفت: مرحله نخست اقلام ضروری به مانند پتو و کنسرو بخوبی تامین شد و اکنون در مرحله دوم بیشتر لوازم خانگی مورد نیاز است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.