رئیس اتحادیه موسسات توریستی و اتومبیل کرایه تهران از تخصیص ۷۲۰۰ سهمیه طرح ترافیک برای آژانس‌ها خبر داد و در عین حال تاکید کرد: بر اساس قانون فعالیت تاکسی‌ها در آژانس‌ها ممنوع است.

تخصیص ۷۲۰۰ سهمیه طرح ترافیک برای آژانس‌ها/ فعالیت تاکسی‌ها در آژانس‌ها ممنوع!

به گزارش گروه اجتماعی قدس آنلاین، قاسم قربانی‌خواه در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به سهمیه‌های آژانس‌ها و موسسات کرایه خودرو شهر تهران برای دریافت مجوز ورود به محدوده طرح ترافیک اظهار کرد: تا پیش از ۹۷ سالانه در حدود ۱۰ هزار مجوز تردد در محدوده طرح ترافیک به خودروهای آژانس‌ها تعلق می‌گرفت ولی از سال گذشته این تعداد کاهش یافت.

رئیس اتحادیه موسسات توریستی و اتومبیل کرایه تهران اضافه کرد: از سال گذشته تعداد مجوزهایی که برای تردد در محدوده طرح ترافیک در اختیار آژانس‌های تهران قرار گرفت به حدود ۷۲۰۰ مجوز رسید که این مساله مشکلاتی را برای آژانس‌ها ایجاد کرد.

وی با اشاره به آغاز ثبت نام اخذ مجوز طرح ترافیک برای صاحبان موسسات توریستی و کرایه خودرو در سال جاری گفت: هم اکنون بر اساس ضوابط اعلام شده، ثبت نام همکاران ما در سامانه مذکور در حال انجام است و با توجه به اعلام صورت گرفته، سهمیه آژانس‌ها در سال جاری، همان سهمیه سال قبل است.

قربانی‌خواه در پایان در پاسخ به این سوال که آیا فعالیت تاکسی‌ها در آژانس‌های تهران قانونی است یا خیر گفت: بر اساس قانون فعالیت تاکسی‌ها در آژانس‌ها ممنوع است و اعضای این اتحادیه مجاز به استفاده از خودروهای تاکسی نیستند.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.