قزوین_ حجت الاسلام مهدی مهدی جو گفت: محکم ترین سپر و برنده ترین سلاح در برابر این هجمه ها، پررنگ کردن فردی به نام شهید مطهری باشد که به تعبیر رهبری مبانی اندیشه ای و فکری ایشان پایه های جمهوری اسلامی است.

توجه به مبانی اندیشه‌ای و فکری شهید مطهری، محکم‌ترین سلاح در برابر دشمن است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حجت الاسلام مهدی مهدی جو نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسن مجتبی (ع) قزوین در نشست خبری امروز که در سالن جلسات این ناحیه برگزار شد،  با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری اظهار داشت: سال جاری از سوی مقام معظم رهبری با عنوان سال رونق تولید نامگذاری شده است و در این سال آرزو می کنیم اقتصاد پاک رونق یابد و ترویج فرهنگ کار را داشته باشیم.

وی با بیان اینکه ما به دنبال جامعه ای هستیم که به قشر مستضعف و کارگر حرمت مضاعف گذارد،  افزود: با توجه به اینکه در جنگ اقتصادی هستیم،  اگر باور کنیم در این جنگ هستیم مانند ایام دفاع مقدس عمل می کنیم و ما در تحقق راهبرد سالجاری،  سه وظیفه داریم.

مهدی جو بیان کرد: وظیفه نخست ما، فرهنگ سازی است که رسانه ها در این حوزه نقش مهمی دارند، وظیفه دیگر خوباوری و خوداتکایی بوده که غیرت و همیت در این بخش نیاز است و موضوع سوم از خودگذشتگی و ایثار است؛ شهدا حریم فکری و عقیدتی هستند که علما ترسیم کردند.

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسن مجتبی (ع) قزوین افزود: در اسلام ارزشمندترین کارها، دست یدی است و در سال رونق تولید آرزو می کنیم که با ترویج کار با ارزش، فرهنگ جامعه ما به سوی کار دستی و با ارزش برود.

وی با اشاره به جایگاه علما اضافه کرد: علما ترسیم کننده خط ما هستند و خط مشی ما اگر براین محور باشد مقدس است که اندیشه هرجامعه ای مادر و زایشگر رفتار و رویکرد آن جامعه است و مجموعه رویکرد یک جامعه را فرهنگ عمومی آن جامعه تشکیل می دهد؛ در یک جامعه باید اندیشه مردم متاثر از اندیشمندان باشد.

مهدی جو اضافه کرد: در جامعه ما باید اندیشه مردم متاثر از اندیشمندان آن باشد، گاهی اظهارات خام و پوچ سلبریتی های بی سواد جای نظرات غنی اندیشمندان را گرفته است و شاید محکم ترین سپر و برنده ترین سلاح در برابر این هجمه ها، پررنگ کردن فردی به نام شهید مطهری باشد که به تعبیر رهبری مبانی اندیشه ای و فکری ایشان پایه های جمهوری اسلامی است؛ برای تحقق این امر،  سپاه و بسیج می تواند ورود پیدا کند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.