قزوین_ مهمترین رویدادهای خبری پلیس قزوین با مجموعه ای از اخبار عنوان شده است.

از ارسال کمک‌های کارکنان انتظامی استان به مناطق سیل زده تا  کشف ۲۵ کیلو مواد مخدر در قزوین

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس قزوین، سرهنگ مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان قزوین از ارسال کمک های کارکنان انتظامی استان به مناطق سیل زده خبر داد.

وی گفت: در اجرای منویات فرمانده معظم کل قوا و تاکید فرمانده ناجا مبنی بر کمک به هموطنان سیل زده پلیس استان به یاری هموطنان خود در مناطق سیل زده شتافت.

 این مقام ارشد انتظامی استان افزود: با هماهنگی های به عمل آمده  مبلغ، ۲۰۰ میلیون ریال هدایای  نقدی  و ۳۵۰ میلیون ریال هدایای غیر نقدی اهدا و با مشارکت خانواده همکاران انتظامی، ارسال شد.

 فرمانده انتظامی استان قزوین با تقدیر از مشارکت همکاران انتظامی در این امر خیرخواهانه گفت: امیدواریم با کمک و تلاش مسئولان و سازمان های امدادی، انتظامی و امنیتی به زودی شاهد رفع مشکلات هموطنان عزیزمان در مناطق سیل زده باشیم.

* کشف ۵۱ راس دام فاقد مجوز حمل در تاکستان 

 سرهنگ کوروش عزیزی اظهار داشت: ماموران این یگان حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون حامل بار دام مشکوک و آن را برای بررسی متوقف کردند.

 وی افزود: در بررسی مدارک راننده مشخص شد، فاقد بارنامه و مجوز حمل دام بوده و در بازرسی های صورت گرفته ۵۱ راس گوسفند فاقد مجوز حمل کشف شد.

 سرهنگ عزیزی در پایان با اشاره به اینکه بر اساس اعلام کارشناسان، ارزش تقریبی دام های مکشوفه ۸۷۰ میلیون ریال برآورد شده است، تصریح کرد: دام ها تحویل اداره دامپزشکی و یک متهم با تشکیل پرونده راهی مراجع قضائی شد.

*رد رشوه مأمور وظیفه شناس پلیس راه قزوین -همدان 

 سرهنگ رضا رضایی رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان قزوین گفت: در پی گزارش رسیده، یکی از مأموران وظیفه شناس پلیس راه حین انجام وظیفه و حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه سواری پراید پارک شده در کنار جاده مشکوک شدند.

 وی افزود: در بازدید صورت گرفته ار خودرو مشخص شد راننده،و سرنشین آن درحال استعمال مواد مخدر در داخل خودرو می باشند.

 رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان قزوین اضافه کرد: راننده خودرو با مشاهده هماهنگی عوامل پلیس راه با عوامل انتظامی برای برخورد قانونی با راننده، بلافاصله برای چشم پوشی ماموران از استعمال مواد مخدر و جلوگیری از اعمال قانون توسط مامور، مبلغ ۳ میلیون ریال بعنوان رشوه به وی پیشنهاد می کند.

وی خاطرنشان کرد: مأمور وظیفه شناس ضمن امتناع از دریافت رشوه، مراتب را صورتجلسه و نامبرده را برای سیر مراحل قانونی به کلانتری ۲۰ "اقبالیه "تحویل دادند.

* کشف ۲۵ کیلو مواد مخدر در قزوین 

سرهنگ  مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان قزوین اظهار داشت: در پی انجام اقدمات اطلاعاتی ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان آوج مشخص شد افرادی با یک دستگاه خودرو قصد انتقال مقادیر قابل توجهی مواد مخدر از یکی از استان های همجوار به استان قزوین را دارند.  

 وی ادامه داد: بلافاصله موضوع و اطلاعات تکمیلی در اختیار پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان تاکستان قرار گرفت و ماموران این پلیس با کنترل محورهای مواصلاتی موفق به شناسایی خودروی مورد نظر شده و بلافاصله خودرو را متوقف کردند.

 فرمانده انتظامی استان قزوین افزود: در بازرسی ماموران از خودرو مقدار تقریبی ۲۵ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ۲ نفر (یک نفر مرد و یک نفر زن) که قصد انتقال مواد مخدر در پوشش خانواده را داشتند دستگیر شدند.

 سرهنگ حاجیان در پایان گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.


انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.