همدان- مصطفی پناهنده گفت: تند بارش‌های اخیر به که صورت سیل در استان جاری شد به ۸۵۰ کیلومتر از راه‌ های استان همدان خسارت وارد کرده است.

 سیل به ۸۵۰ کیلومتر از راه های استان همدان خسارت زده است

 به گزارش قدس آنلاین، مصطفی پناهنده مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان اظهار کرد: تلاش راهداران و همه عوامل فعال در راهداری مانع از آن شد که در مدت وقوع سیل راهی در استان همدان مسدود بماند.

وی با اشاره به خسارت وارد شده به ۸۵۰ کیلومتر از راه‌های استان  همدان در سیل اخیر افزود: این در حالی بود که باید  قرار داد خود را با نیروهای مدت معین یا حجمی لغو می کردیم و برای ارایه خدمات نوروزی به مردم آماده می شدیم اما نیروها را حفظ کردیم و با تلاش شبانه‌روزی در زمان وقوع سیل مانع از مسدود شدن راه‌های استان شدیم.

پناهنده تاکید کرد: در سیل اخیر تخمین خسارت وارده شده به راه های استان همدان ۷۷ میلیارد تومان است و در این سیل همچنین ۲۸۵ دهنه پل هم آسیب دیده است که باید مجدد ساخته شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان گفت: راهداری استان همدان برای خدمات به مردم سیل زده کشور هم امکانات راهداری برای سپید دشت، شول آباد و  مرگسر فرستاده است که با توان فنی راهداری استان همدان راه‌های این مناطق در استان لرستان آماده تردد شده است همچنین پل‌های برای برقراری ارتباط به این منطقه سیل زده در کشور ارسال کردیم.

وی افزود: ۱۳ هزار دستگاه خودروی سنگین و سبک در استان همدان داریم که برای تامین لاستیک آنها با هماهنگی سازمان صمت تاکنون ۳۰ هزار حلقه لاستیک توزیع شده است.

 انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.