قزوین_ حجت الاسلام علی معبودی خودسازی و خودآگاهی را به عنوان بزرگترین خدمت به ملت عنوان کرد و ادامه داد: بهره گیری از اندیشه های ناب شهید مطهری در تحقق این امر موثر است.

اندیشه ناب شهید مطهری، الگویی از خودسازی و خودآگاهی است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حجت الاسلام علی معبودی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) قزوین روز پنج شنبه در نشست خبری که به مناسبت هفته عقیدتی برگزار شد، با اشاره به رسالت سپاه اظهار داشت: سپاه پاسداران بر اساس اندیشه ناب مطهر حرکت می کند و این کمبود و خلا، امروز در جامعه احساس می شود.

وی با اشاره به ویژگی های شهید مطهری افزود: شهید مطهری را می توان به معمار بزرگ گفتمان انقلاب و تداوم آن دانست که امروز خلا اندیشه های این شهید در تمام دوران احساس می شود چراکه شهید مطهری با تفکر و اندیشه ناب توانست با فرقه های منحرف و نوظهور مقابله کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) قزوین با اشاره به برنامه های هفته عقیدتی اضافه کرد: در این هفته برنامه های مختلفی پیش بینی شده است که از موارد آن می توان به دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه در تمام استان، برگزاری همایش حکمت مطهر و ارتباط با گام دوم انقلاب اشاره کرد.

معبودی گفت: تجلیل از افسران عرصه فرهنگی، دیدار با خانواده های شهید مربیان فرهنگی در مجموع استان، برگزاری نمایشگاه های کتاب در مجموع سپاه های استانی، برگزاری مسابقه آثار شهید مطهری از سایر برنامه های پیش بینی شده هفته عقیدتی سیاسی است.

وی با اشاره به جایگاه و نقش بصیرت افزایی عنوان کرد: بصیرت افزایی نقش موثری و مهمی را در مقابله با اهداف دشمن دارد و حکایت امروز ما همچون صفین و خیمه معاویه است که امکان در کمین بودن عمروعاص ها در آن وجود دارد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر (عج) قزوین با اشاره به تاثیرفرهنگ غرب بر کشور یادآور شد: فرهنگ غرب و حقوق بشر منحط آن زمینه فساد درونی و فروپاشی خانواده ها را رقم زده است و با ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی می توان در برابر بسیاری از آسیب ها ایستادگی کرد.

معبودی، خودسازی و خودآگاهی را به عنوان بزرگترین خدمت به ملت عنوان کرد و ادامه داد: بهره گیری از اندیشه های ناب شهید مطهری در تحقق این امر موثر است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.