معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه هیچ‌گاه جبهه تدافعی در مقابل آمریکا نداریم و اسرائیل را به عنوان کشور نمی‌شناسیم، گفت: در مقابل آمریکا حرف از دفاع نمی‌زنیم بلکه خرخره آمریکا را می‌فشاریم تا خفه شود.

هیچ‌گاه جبهه تدافعی در مقابل آمریکا نداریم / به مراتب قوی‌تر از ابتدای انقلاب هستیم‌

به گزارش گروه سیاسی قدس آنلاین، سردار سرتیپ پاسدار ابوالفضل شکارچی صبح امروز در سالروز گرامیداشت واقعه شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس اظهار داشت: بار دیگر قدرت الهی را در صحرای طبس به رخ دشمنان انقلاب در سراسر جهان می‌کشانیم و پیام انقلاب اسلامی را به دوستان انقلاب در سراسر جهان منتقل می‌کنیم.

وی با بیان اینکه روز پنجم اردیبهشت سال ۵۹ روز شکست مفتضحانه، حقیرانه و روز از بین رفتن هیمنه آمریکای جنایتکار است، گفت: قرآن فرموده روزی مکاران عالم تمام مکرهای خودشان را بسیج و روی همدیگر انباشته می‌کنند تا به صورت مخفی این مکر را به کار بگیرند؛ آن روز، روزی است که ما دشمنان خدا را یاری نمی‌کنیم.

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ‌ستاد کل نیروهای مسلح افزود: در هر جا که‌ عامل تروری صورت گیرد در درون نقشه راه،  آمریکایی‌های جنایتکار و تروریست‌پرور این عملیات ترور ‌پشتیبانی و فرماندهی شده است.

شکارچی با بیان اینکه آمریکا تمام مکر خود را به کار گرفته تا قبل از اینکه انقلاب اسلامی تثبیت و تحکیم شود حادثه‌ای برای نظام بیافریند، تصریح کرد: ‌ آمریکایی‌های جنایتکار که ابزاری برای غارت، طغیان‌گری و قتل و خونریزی در عالم بودند قدرت پوشالی آنان در صحرای طبس شکسته شد.

سخنگوی ‌نیروهای مسلح ادامه داد: ما سرزمین صحرای طبس را مقدس می‌دانیم چرا که شن‌ها، مأموران الهی و صحرای طبس بلایی بر سر آمریکا آوردند که اشک رئیس‌جمهور آمریکای وقت را درآوردند و آنها در تعجب بودند که چگونه بدون اینکه تجهیزاتی در مقابل آنها باشد شکست خوردند.

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ‌ستاد کل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: صحنه شکست آمریکا در صحرای طبس در تاریخ به عنوان نقطه قوت انقلاب و نقطه ذلت و شکست مفتضحانه در تاریخ آمریکا به ثبت رسید.

شکارچی گفت: بنی‌صدر که در پشت صحنه با آمریکا ارتباط داشت دستور داد همزمان با این شکست برای کاهش شکست، اسناد و مدارک باقیمانده را به بمباران کنند.

وی افزود: بسیاری از کشورهای منطقه در ابتدای انقلاب با پشتیبانی از آمریکا در مقابل انقلاب اسلامی صف‌آرایی کردند اما غافل از این بودند که انقلاب اسلامی در چهار دهه با تمام مشکلات و فراز و فرودها پله‌های ترقی و اقتدار را طی می‌کند و آمریکای جنایتکار شیب سقوط را پشت سر می‌گذارد.

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ‌ستاد کل نیروهای مسلح بیان کرد: امروز بعد از چهار دهه از پیروزی انقلاب اسلامی، ذلت آمریکا و اقتدار نظام اسلامی را در جهان می‌بینیم.

شکارچی گفت: در جنگ هشت سال دفاع مقدس حزب بعث صدام در خط مقدم آمریکا جنگ نظامی را علیه ملت ایران به وجود آورد و هشت سال هر چه در توان داشتند در مقابل ایران صف‌آرایی کردند اما جنگ به نفع نظام اسلامی به اتمام رسید.

وی عنوان کرد: آمریکای جنایتکار بعد از انقلاب هزاران جنایت و توطئه نظامی، فرهنگی، سیاسی و حقوقی را انجام دادند اما در همه این توطئه‌ها به بن‌بست رسیدند و انقلاب اسلامی پرچم یا مهدی(عج) را بر سر کاخ‌های ویران شده ظلم و ستم به اهتزاز درمی‌آورد.

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ‌ستاد کل نیروهای مسلح گفت: ما در خط انتظار با سرعت در حرکت هستیم و نباید تحت تأثیر عملیات روانی و جنگ نظامی دشمن قرار بگیریم چرا که انقلاب اسلامی ایران امروز در اوج قدرت و دشمنان در پایین‌ترین درجه ذلت هستند.

شکارچی تصریح کرد: آمریکا قریب به ۲۴۰ سال سابقه دارد و در این مدت حدود ۴۷ جنگ انجام داد که برخی از این جنگ‌ها ۱۰ سال به طول انجامیده و هر جا قتل و غارت و خونریزی در جهان بوده یک طرف آن آمریکا بوده است.

وی با بیان اینکه آمریکا همه جا کانون فتنه بوده یا حضور در فتنه داشته است، بیان کرد: آمریکا هنوز هم در کشتار و خونریزی است و این حکومت ننگین هیچ سابقه درخشانی در پرونده آن نیست و عالم را به آتش کشیده است.

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ‌ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه حکومت ننگین و آدم‌کش آمریکا با بشریت خصومت دارد، افزود: آنها امروز اسلام را برای سوار شدن بر بشریت ‌مزاحم خود می‌دانند و انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی را سد راه خود می‌شناسند.

شکارچی با بیان اینکه ۹۳ درصد از تاریخ حکومت آمریکا جنگ و خونریزی است گفت: بودجه یکسال آمریکا ۷۰۰ میلیارد دلار است اما آمریکا حتی پول جنگها را از منابع و ذخایرمستضعفان جهان به دست می‌آورد.

وی اذعان داشت: بسیار نکبت‌بار و خنده‌آور است آمریکا خود را حامی حقوق بشر معرفی می‌کند و امروز بشر زیر چکمه‌های آمریکا له شده است.

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ‌ستاد کل نیروهای مسلح گفت: رئیس‌جمهور آمریکا، ایران اسلامی را به عنوان محور شرارت در جهان و سپاه را به عنوان گروه تروریستی معرفی می‌کند اما این در حالی است که خود آمریکا مادر داعش و هر گروه تروریستی است.

شکارچی بیان کرد: ملت ایران اسلامی با پیروی از امام راحل و رهبر معظم انقلاب محکم و قاطع در میدان عمل ثابت کرد که آمریکا را زیر پا له می‌کند و سپاه در تمام عرصه‌ها پیروز است و ما هیچ‌گاه جبهه تدافعی در مقابل آمریکا نداریم و اسرائیل را به عنوان کشور نمی‌شناسیم.

وی افزود: ما در مقابل آمریکا حرف از دفاع نمی‌زنیم بلکه خرخره آمریکا را می‌فشاریم تا خفه شود و بشریت از دست آن نجات یابد لذا این رسالت و مسئولیت ماست و ایران اسلامی هیچ‌گاه تعرض و چشم طمع به هیچ کشوری ندارد.

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ‌ستاد کل نیروهای مسلح گفت: بسیجیان با پیشانی‌بندهای یا زهرا(س)، یا علی (ع) و یا مهدی (عج) در مقابل دشمنان صف‌آرایی کرده‌اند و بسیجیان سوریه، فاطمیون و زینبیون دست به دست هم به مقابله استکبار رفتند و در ۴۰ ساله دوم باید با سرعت و مقتدرانه به عمر آمریکا خاتمه داد و کسی غیر از این مسیر را طی کند خائن به انقلاب است.

شکارچی تصریح کرد:‌ ما به مراتب قوی‌تر از ابتدای انقلاب هستیم و این اقتدار امروز قابل مقایسه با قبل از انقلاب نیست و امروز به هیچ‌ بیگانه‌ای نیازمند نیستیم و باید این پیام را به دشمنان، حامیان دشمنان و نسل‌هایی که تجربه انقلاب نداشتند و کسانی که هنوز اعتماد و اعتقاد راسخ و قلبی به امدادهای الهی ندارند برسانیم.

وی گفت: امروز هر چه ذخایر در کشور عربستان استکبار جهانی ذخیره می‌کند در آینده به دست مجاهدین منطقه می‌افتد و سلاح‌های مرگبار بر سر سازندگان این ذخایر فرود خواهد آمد.

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ‌ستاد کل نیروهای مسلح افزود: دشمن در تمام صحنه‌ها شکست خورده و امروز از روی ناتوانی، فشار اقتصادی و تحریم‌ها را ایجاد کرده اما آمریکا از قدرت و هیمنه سپاه ترس دارد و امروز وحدت نیروهای مسلح به مراتب قدرتمندتر از ابتدای انقلاب است.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.