۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۴
کد خبر: 653540

صدوهشتادویکمین هفته‌نامه خط حزب‌الله با عنوان «نفس‌های آخر دشمن» منتشر شد.

خط حزب الله ۱۸۱| نفس‌های آخر دشمن

به گزارش گروه سیاسی قدس آنلاین، صدوهشتادویکمین هفته‌نامه خط حزب‌الله  با عنوان «نفس‌های آخر دشمن» منتشر شد.

همواره در تنش میان ایران و آمریکا، آمریکایی‌ها به دنبال نقطه ضعفی از ایران بوده‌اند تا بتوانند از آن طریق به نظام جمهوری اسلامی ایران ضربه بزنند، نفت از استراتژیک‌ترین کالاهای ایران و شاید بتوان گفت مهم‌ترین کالای صادراتی ایران است که در تمامی دولت‌های جمهوری اسلامی، دولتمردان حساب ویژه‌ای روی آن باز کرده‌اند. اما سیاست رهبر انقلاب جدایی بودجه از اقتصاد نفتی و تاکید بر خودکفایی و دورنزایی اقتصاد است. موضوعی که در دیدار امروز نیز رهبر انقلاب با توجه به اقدام اخیر آمریکا بر آن تاکید کردند. خط حزب الله در سخن‌هفته این شماره خود ضمن بررسی این موضوع به سه شرط بنیادین در مواجه با دشمن پرداخته‌ است.

ماه اردیبهشت، هر سال میزبان برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در دو هفته‌ی ابتدایی خود است که بی‌شک یکی از چند رویداد اصلی فرهنگی در طول سال است. به‌همین مناسبت نشریه‌ی خط حزب‌الله مروری مختصر دارد بر بازدیدهای رهبر انقلاب در ۳۴ ساله گذشته از نمایشگاه کتاب تهران و حواشی کمتر منتشرشده‌ی این دیدارها.

خط حزب‌الله در این شماره‌ی خود نیز از ۶ جلد کتاب جدید انتشارات انقلاب اسلامی که در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران حضور دارد نیز رونمایی کرده است.

همچنین شما می‌توانید در صفحه‌ی چهارم شماره این هفته‌ی خط حزب‌الله توصیه‌های رهبر انقلاب درباره‌ی کتابخوانی را نیز در قالب سخن‌نگاشتی کوتاه مطالعه فرمایید.

طبق رسم هفتگی خط حزب‌الله، شماره‌ی ۱۸۱ این هفته‌نامه‌ نیز به ارواح طیبه‌ی شهدای عملیات بیت‌المقدس  تقدیم می‌شود.

نسخه‌ی PDF نشریه در سه نسخه‌ی تابلوی اعلانات، A۴ جهت مطالعه وA۳ برای چاپ و تکثیر روی خروجی پایگاه اطلاع‌رسانی  KHAMENEI.IR  قرار گرفته و عموم امت حزب‌الله می‌توانند آن را چاپ و در محافل انقلابی، نمازهای جمعه، هیئت‌های مذهبی و پایگاه‌های بسیج توزیع کنند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.