فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته کاهش دو هزار نفری جانباختگان تصادف و سوانح جاده ای تا پایان امسال در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش قدس آنلاین، سردار حسین اشتری در مراسم بهره برداری از ساختمان جدید پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی در مشهد افزود: نوروز امسال حوادث و تصادفات در سفرهای درون شهری و برون شهری ۳۰ درصد نسبت به مدت مشابه پارسال کمتر شد که حاصل تلاش همه ماموران انتظامی در شهرها و جاده ها بوده است.

وی ادامه داد: در بازه ای معین از زمان پلیس با حجم عظیمی از زائران مواجه می شود که باید آمادگی خود را در این مواقع بیشتر و برای پیشگیری از حوادث اقدامات ویژه ای را برنامه ریزی کند.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران همچنین گفت: خراسان رضوی و مسیرهای منتهی به مشهد بخاطر بیشترین حجم رفت و آمد و سفر از جاده های اصلی کشور است لذا باید از هر لحاظ امور انتظامی در این استان به ویژه در مسیرهای منتهی به مشهد تقویت شود.

وی افزود: نتیجه تقویت ناجا و پلیس راهور را مردم احساس می کنند و امیدواریم با افتتاح ساختمان جدید پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی در مشهد و تخصیص تجهیزات جدید خدمات مطلوبتری به زائران و مجاوران ارائه شود.

سردار اشتری همچنین به نامگذاری ساختمان پلیس راهور خراسان رضوی به نام 'شهید غلامحسن جامدوست' اشاره و بیان کرد: امنیت و آرامش کشور مدیون خون شهدا است لذا باید در حد توان در رفع مشکلات خانواده این عزیزان تلاش کنیم.

فرمانده ناجا همچنین امروز در جریان سفر به مشهد با خانواده شهید جامدوست دیدار کرد. شهید غلامحسن جامدوست جمعی پلیس راهنمایی و رانندگی سیستان و بلوچستان بود که ۱۸ دی ماه پارسال در زاهدان به دست اشرار به شهادت رسید.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.