البرز- پیشکسوت البرزی کشتی ضمن انتقاد از عملکرد وزارت ورزش و جوانان گفت: مسئولین این وزارتخانه نگاه مثبتی به ورزش اول کشور ندارند و با این وضعیت بهتر است کشتی را تعطیل کنند.

ابراهیم جوادی: وزارت ورزش کشتی را تعطیل کند/ پاداش‌های دلاری فقط برای فوتبال است

ابراهیم جوادی پیشکسوت البرزی کشتی در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: کشتی تنها رشته ای است که همواره برای کشور افتخار کسب می کند اما ورزشکاران این رشته هیچگاه مورد حمایت مسئولین قرار نگرفته اند.

وی با بیان این که در چنین شرایطی کشتی گیران از ادامه مسیر حرفه ای دلسرد می شوند گفت: ورزشکار مگر چقدر می تواند سختی را به جان بخرد و با کمترین امکانات تمرین کند.

دارنده مدال برنز المپیک ۱۹۷۲ مونیخ ضمن حمایت از ملی پوشان تصریح کرد: در روزهای اخیر تعدادی از کشتی گیران از شرایط حال حاضر این رشته ابراز نارضایتی کرده اند چراکه هنوز پاداش های قهرمانی خود در مسابقات آسیایی را دریافت نکرده اند.

جوادی با بیان این که فوتبال رشته مورد حمایت وزارت ورزش است، افزود: بیش از ۴۰ سال است که هیچ نامی از فوتبال ایران در المپیک مطرح نیست و هیچ افتخاری آسیایی و جهانی کسب نکرده اند اما فوتبالیست ها پاداش های دلاری را می گیرند.

وی تصریح کرد: امروز صندوق حمایت از قهرمانان به ورزشکارانی که زمانی مدال آور و عکس روی جلد مجلات بوده اند ماهانه ۲۰۰ هزارتومان مقرری می دهد این در حالی است که از حال بسیاری از هم دوره های خود باخبر هستم که زندگی سختی را سپری می کنند.

مربی تیم ملی کشتی آزاد در المپیک ۱۹۹۲ بارسلون ضمن اشاره به آخرین وضعیت فدراسیون کشتی گفت: امیر خادم، علیرضا حیدری و علیرضا دبیر گویا شانس بیشتری از سایر ثبت نام کنندگان برای موفقیت در انتخابات ریاست فدراسیون دارند.

جوادی در پایان به نتایج تیم کشتی آزاد در مسابقات اخیر آسیایی اشاره کرد و گفت: در تمامی وزن ها نفرات خوبی را در تیم ملی داریم و موفقیت ورزشکاران جوان در بازی های آسیایی نشان از آینده روشن این رشته با نفرات جدید دارد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۷
    0 0
    احسنت آقاي جوادی : وزير وزارت ورزش و جوانان فقط وزير فوتبال است آن هم چه فوتبالي ؟ پول بيت المال را به كساني مي دهند كه .... ؟ وزيري كه لباس ورزش شمشير بازي را نمي شناسد و توهين مي كند كه اين پارچه گوني چيست ؟ و براي بقيه ورزشكاران ارزشي قائل نيست شما چه توقعي از اين وزارت داريذ ؟؟