البرز- اشکان جمالی پورصوفی ضمن نارضایتی از فضای گردشگری موجود در استان البرز گفت: همجواری با تهران، البرز را به شهری فقیر به لحاظ گردشگری تبدیل کرده است.

البرز به لحاظ گردشگری استانی فقیر است

اشکان جمالی پورصوفی، جوان برتر حوزه گردشگری البرز در سال ۹۷ که با ۲۸ سال سن جوان ترین مدیر حوزه گردشگری استان البرز محسوب می شود، در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: باتوجه به جوان بودن البرز تاکنون اقدام چشمگیری در این استان و در حوزه توسعه گردشگری انجام نشده اما بدون شک در آینده حرف های زیادی برای گفتن خواهیم داشت.

وی با بیان این که ۱۱ میلیون نفر در تعطیلات نوروز از البرز عبور کرده اند، گفت: استان البرز همواره نقش گذرگاه مردمی را ایفا کرده که قصد عزیمت به شمال یا مناطق دیگر را دارند.

جوان برتر البرزی در حوزه گردشگری تصریح کرد: البرز امروز نیازمند این است که به استانی مقصد در حوزه گردشگری تبدیل شود که رسیدن به این مهم مستلزم برنامه ریزی و حمایت همه جانبه است.

جمالی پورصوفی برگزاری جشنواره لاله های کرج را اقدامی مثبت در جذب گردشگر دانست و گفت: شهروندان البرزی باید ابتدا با ظرفیت های گردشگری استان خود آشنا شده و سپس به سوی جذب گردشگر از دیگر مناطق کشور گام برداریم.

وی تصریح کرد: اداره کل میراث فرهنگی در صورت جذب بودجه می تواند بستری را جهت آشنایی همشهریان با پدیده های طبیعی و گردشگری ایجاد کند.

جوان برتر گردشگری در پایان ضمن پیش بینی آینده حوزه گردشگری البرز گفت: برنامه های خوبی از جمله ایجاد بوم گردی در البرز در حال اجرا بوده و با جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی می توان آینده روشنی را برای گردشگری استان متصور بود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.