سیستان و بلوچستان-حسن گمشاد زهی رییس شورای اسلامی شهر مرزی جالق گفت: متاسفانه بیش از دوهفته است که به دلیل به سرقت بردن کولرگازی، دکل صدا و سیما باعث قطعی تلویزیون های مردم شده است.

سرقت سیستم خنک کننده دکل صدا و سیمای شهر مرزی جالق

حسن گمشاد زهی رییس شورای اسلامی شهر مرزی جالق در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین بیان کرد: متاسفانه بیش از ۲ هفته است که به دلیل به سرقت رفتن سیستم خنک کننده دکل صدا و سیما، مردم این منطقه از نعمت استفاده از تلویزیون محروم هستند و این در حالی است که در طی این دو هفته مردم بسیار پیگیر این موضوع بوده و ابراز گلایه مندی نموده اند.

گمشادزهی افزود:مردم شهر مرزی جالق می گویند حدود ۹ سال است که با به سرقت بردن کابل های مخابرات تلفن های ثابت  برخی از نقاط شهر مرزی جالق  قطع شده و علیرغم پیگیری ها و مکاتبات و وعده وعید های مسوولان  همچنان این مشکل مرتفع نشده است و مردم نیز موضوع  محروم بودن از شبکه های صدا و سیما  ابراز نگرانی کردند که مبادا  رفع آن به درازا بیانجامد.

حسن گمشاد زهی  رییس شورای اسلامی شهر مرزی جالق  ضمن اظهار رضایت از عملکرد چندساله مدیر کل صدا و سیمای سیستان و بلوچستان خواستار رفع این مشکل شد.

آب در کوزه و ما تشنه لبان، قطره قطره می نوشیم

حسن گمشاد زهی رییس شورای اسلامی شهر مرزی جالق در رابطه با مسئله خشک سالی این منطقه نیز گفت: خشک‌سالی های اخیر و کاهش آب‌های زیرزمینی، اکثر شهر ها و روستاها  را در وضعیتی بحرانی قرار داده است اما خوشبختانه سفره های  زیر زمینی شهر مرزی جالق از آب زیادی برخوردارند  و در طی این دو دهه خشکسالی  اصلا با کمبود آب قنوات و چاه ها مواجه نشده ایم.

گمشادزهی افزود : در شهر مرزی جالق از لحاظ سفره های زیرزمینی هیچگونه مشکل  کم آبی نداریم  اما  متاسفانه در این روزهای اخیر کاهش میزان آب در لوله ها یا همان افت فشار آب با گلایه هایی از سوی مردم همراه شده است.

وی گفت : بدلیل عدم مدیریت وبرنامه ریزی صحیح وخصوصا  شکستن لوله ها ی آب در اکثر نقاط شهر و افت شدید فشار آب مردم شهر مرزی جالق با کمبود آب آشامیدنی مواجه که همین امر شدیدا باعث  گلایه مندی مردم شده است.

گمشادزهی افزود:مسئولان تا کی قرار است برای حل مشکلات مردم فقط وعده بدهند؛ سکوت مسوولان از وعده های بی سرانجام بهتر است؛ مسئولین انتخاب شدند تا مشکلات مردم را در چارچوب قوانین بر مبنای فکر و اندیشه اسلامی حل کنند .و یا مشکلات مردم به گوششان برسد و برای رفع آن هیچ حرکتی نکنند

حسن گمشاد زهی رییس شورای اسلامی شهر مرزی جالق از مسوولین ذیصلاح صدا و سیما و آب و فاضلاب شهری، شهرستان و استان خواستار رفع هرچه سریع تر این مشکلات شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.