قزوین_ محمدعلی معصومی فر گفت:  هزینه کردن در بخش روابط عمومی، هزینه نیست و به عنوان سرمایه گذاری است و روابط عمومی به عنوان چشم بینای سازمان محسوب می شود.

هزینه کردن در بخش روابط عمومی، سرمایه است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، محمدعلی معصومی فر معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی قزوین روز دوشنبه در نشست شورای مرکزی روابط عمومی های استان قزوین که با حضور نصرت الله علی رضایی رییس شورای روابط عمومی های استان و اعضای شورای روابط عمومی های استان در سالن جلسات دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی قزوین برگزار شد، اظهار داشت: در جامعه ما جایگاه روابط عمومی در جایگاه خود قرار ندارد و با جایگاه واقعی خود فاصله دارد و وجود این شرایط، خسارت های بسیاری را به جامعه وارد کرده است.

وی با اشاره به اینکه روابط عمومی پل ارتباطی مهم جامعه و مردم محسوب می شود،  افزود: روابط عمومی پل ارتباطی بین جامعه است و روابط عمومی بیشترین و موثرترین نقش را بر عهده دارد و شفافیت اطلاعاتی که روابط عمومی در جامعه قرار می دهد باعث هموارتر شدن مسیر و ارتباط مناسب در جامعه می شود.

معصومی فر تصریح کرد: نقش روابط عمومی در جامعه امروز با وجود فضای مجازی بیشتر خود را نشان می دهد و هزینه کردن در بخش روابط عمومی، هزینه نیست و به عنوان سرمایه گذاری است و روابط عمومی به عنوان چشم بینای سازمان محسوب می شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی قزوین یادآور شد: اگر تمام جامعه هدف را نسبت به دانسته های سلامت آگاه کنیم و اطلاع رسانی خوبی به مردم ارایه دهیم بسیاری از هزینه ها از جمله هزینه های درمان کاهش می یابد.

وی یادآورشد: روابط عمومی جایگاه مهمی در جامعه دارد و بسیار می توانند در سازمان ها و جایگاه ها موثر باشند.

معصومی فر با اشاره به راهبرد هفته سلامت گفت: باتوجه به اینکه هفته سلامت با عنوان «تاکید بر مراقبت های بهداشتی» نامگذاری شده است فعالیت های مختلفی را در این زمینه انجام داده و توانستیم شاخص های بهداشتی را افزایش دهیم و با کاهش مشکلات در این زمینه با همراهی و فعالیت مناسب روابط عمومی محقق شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.