نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: در ۴۰ ساله دوم انقلاب باید آماده حرکت عظیم دشمن و پیروزی عظیم برای خود باشیم.

باید آماده حرکت عظیم دشمن و پیروزی عظیم برای خود باشیم
به گزارش قدس آنلاین ، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی ظهر امروز در دیدار با فرماندهان و مسؤولان نهاد نمایندگی ولی‌فقیه خراسان رضوی که در حسینیه دفتر امام جمعه مشهد برگزار شد اظهار داشت: آمریکا که به قول برخی‌ها توان نظامی دارد در مقابل سپاه این قدر بدبخت شده است که ناسزا می‌گوید و این عمل نشان‌دهنده این است، روزی که خون شهید مطهری ریخت متوجه این شدیم انقلاب متکی به قدرت خداوند است و این اراده الهی سبب شده تا انقلاب اسلامی امروز در اقتدار باشد.

وی افزود:  انقلاب اسلامی در 40 ساله اول طلیعه‌اش، درگیر مسائل امنیتی و جنگ سخت بود، اما در 40 ساله دوم باید آماده حرکت عظیم دشمن و پیروزی عظیم برای خود باشیم چرا که  در 40 سال دوم دشمن به این نتیجه رسیده با ایران نمی‌تواند کنار بیاید و اگر تا سال 2025 قدرت اقتصادی دنیا نشود به سرنوشت شوری دچار می‌شود.

علم‌الهدی خطاب به عقیدتی سیاسی سپاه گفت: اگر بتوانید شبهات را در گام دوم انقلاب برطرف کنید، موفق می‌شوید، چراکه با دنیا از نظر فکری و اعتقادی مسئله داریم، جریان حمله آمریکا ثابت کرد محور اقتدار نظام سپاه است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه مسئله روز شهادت شهید مطهری سرآغاز رقم خوردن عمر 40 ساله اول انقلاب شد، خاطرنشان کرد: امروز در شعاع مطالعه این شهادت که خون پربرکتی نیز داشت به مسئله‌ای می‌رسیم که این شهادت قطرات ارزشمند خون شهدا را در حمایت از این نظام به دنبال داشت.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی به وجود دو پیام در شهادت استاد مطهری اشاره کرد و افزود: پیام اول این شهادت این بود که دشمنان نسبت به شناخت هویت جریان اجتماعی ما جاهل و نادان نیستند، به همین دلیل ابتدا شهید مطهری را شهید کردند که رهبر ایدئولوژی انقلاب را شهید کرده باشند و در حقیقت این ترور دشمن نشان‌دهنده آن بود ترور شهید مطهری از روی جهل و نادانی نبوده است.

علم‌الهدی در رابطه با پیام دوم شهادت شهید مطهری تصریح کرد: پیام دوم این بود که انقلاب ما وابسته به فرد نیست، چرا که حتی زمانی که امام راحل از دنیا رفتند، انقلاب ما متوقف نشد، به طوری که سیاست و وضعیت اقتصادی امروز انقلاب به هیچ‌وجه با ابتدای انقلاب قابل مقایسه نیست.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی در ادامه خاطرنشان کرد: غربالگری در سپاه لازم است، در روزهای اول چند لیسانس بود؟ امروز چند دکتری وجود دارد؟ آن روز سپاهی که فوق لیسانس نداشت، امروز سپاهی است که در هر قسمتش 100 دکتر فعال است، به همین جهت باید توجه بیشتری به این مجموعه شود.

منبع : تسنیم

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.