قزوین_ ساسان کرمی از راه اندازی یک رادیوی تعاملی به مناسبت جشن های مردمی و بین المللی زیرسایه خورشید خبر داد.

راه‌اندازی یک رادیوی تعاملی به مناسبت جشن‌های مردمی و بین‌المللی زیر سایه خورشید

ساسان کرمی مسئول شبکه جوانان رضوی قزوین در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار داشت: رادیو «صدای شمس» به مناسبت ایام دهه کرامت و آغاز دوازدهمین دوره برگزاری جشن‌های مردمی و بین‌المللی «زیر سایه خورشید»، با هدف ترویج فرهنگ رضوی در میان نوجوانان و جوانان آغاز به کار کرده است.

وی با بیان این نوع مطالب که معمولا حرکت‌های خودجوش مردمی از اثرگذاری بیشتری برخوردار است،  افزود: ستاد رسانه مجموعه از ۲ ماه گذشته با طرح ‌ریزی یک برنامه خلاقانه اقدام به راه‌اندازی یک رادیو تعاملی به نام رادیو صدای شمس کرد تا علاقه‌ مندان به حضرت علی بن موسی الرضا(ع) که به حوزه صداپیشگی علاقه مند و توانمند هستند در امر تولید محتوای فرهنگی در فضای مجازی مشارکت کنند.

کرمی ادامه داد: «رادیو صدای شمس» نخستین پویش صداپیشگان جوان و نوجوان دوستدار حضرت رضا(ع) و نخستین پویش رادیویی_ تعاملی جوانان و نوجوانان در قزوین است و این پویش فارغ از فضای رقابتی و رفاقتی در میان نوجوانان و جوانان، قصد دارد توجه هزاران کاربر فضای مجازی را در قالب‌های مختلف، متوجه حضرت رضا(ع) کند.

مسئول شبکه جوانان رضوی قزوین اضافه کرد: این رادیو در بستر پیام رسان «تلگرام» و «بله» هویت پیدا کرده است و طی آن،  دوستداران امام مهربانی می‌توانند با ورود به محیط تلگرام و بله و با توجه به موضوعاتی که در این پویش اعلام می‌شود، فعالیت کنند.

وی بیان کرد: مخاطبان می‌توانند در بخش‌های معرفی کتاب، سبک زندگی، خاطره، داستان، حدیث، نکته، دکلمه و سایر موارد صدا ضبط کرده و با ارسال آن برای ستاد رسانه شبکه و انجام اصلاحات لازم از سوی مجموعه ما برای تدوین، این صداها در کانال رادیو «صدای شمس» منتشر می‌شود.

به گفته مسئول شبکه جوانان رضوی قزوین، ۵۰ درصد محتوای این برنامه توسط مخاطبان تولید و ۵۰ درصد محتوا هم توسط مجموعه با حضور نوجوانان و جوانان تهیه و تأمین می‌شود.

وی یادآور شد: علاقه‌مندان می‌توانند پادکست تولیدی خود را به آدرس تلگرام و بله @Radio_shams ارسال کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.