سیستان و بلوچستان- حجت الاسلام ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضاییه صبح امروز همراه با جمعی از مسئولان عالی قضایی وارد سیستان و بلوچستان شد.

رئیس قوه قضاییه وارد سیستان و بلوچستان شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، آیت الله رئیسی، رئیس قوه قضائیه به همراه جمعی از مسئولان عالی قضایی وارد زاهدان شد و مورد استقبال رسمی استاندارسیستان و بلوچستان، نماینده ولی فقیه و امام جمعه اهل تشییع و امام جمعه اهل سنت مسجد مکی زاهدان و جمعی از مقامات و مدیران استانی قرار گرفت.

این نخستین سفر رسمی رئیس قوه قضائیه به سیستان وبلوچستان است.

دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، نخبگان، اساتید و دانشجویان دانشگاه‌های استان، دیدار با روحانیون شیعه و سنی در استان، دیدار با قضات و کارکنان دادگستری استان، حضور در شورای اداری و بررسی مشکلات قضایی استان و تصویب مصوبات برای رفع مشکلات دستگاه قضایی از مهمترین برنامه‌های سفر آیت الله رئیسی به استان است.

شناسایی و بررسی مشکلات، کاستی ها و معضلات در حوزه های قضایی و دادگستری جزو برنامه های اصلی آیت الله رئیسی و هیات همراه در این سفر است.

شایان بذکر است نمایندگان دستگاه قضا نیز به شهرستان های سراسر استان اعزام شده و از نزدیک مشکلاتی که مستقیم و یا غیرمستقیم در حوزه های قضایی، امنیتی، اجتماعی و... به قوه قضائیه مربوط است را بررسی و در جاهای مورد نیاز ورود کرده و ضمن رفع مشکلات، دغدغه های مردم را نیز مرتفع خواهند نمود.

همچنین بازدید از مناطق سیل‌زده منطقه سیستان نیز در دستور کار رئیس قوه قضاییه است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.