همدان – سرهنگ رضا زارعی گفت: بررسی تخصصی پلیس استان همدان نشان می‌دهد شروری که موجب قتل طلبه همدانی شده بود برای جلب نظر معاندان و خروج از کشور این کار را انجام داده است.

انگیزه قاتل طلبه همدانی مشخص شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین سرهنگ رضا زراعی رئیس پلیس آگاهی استان همدان اظهار کرد: همچنین فردی که در زمان وقوع جرم در خودروی قاتل حضور داشته است را هم پلیس دستگیر کرده و طبق گفته او این قتل از قبل برنامه‌ریزی شده بود. اراذل و اوباش بیشتر این امور وحشیانه و غیرانسانی را برای ایجاد ترس و وحشت در جامعه انجام می‌دهند.

 وی با اشاره به بررسی تخصصی پلیس و مشخص کردن انگیزه قاتل طلبه همدانی افزود: همدست همراه قاتل که در زمان وقوع قتل همراهش بوده است هم از مجرمان سابقه دار و به جرم‌های مختلف تاکنون محکومیت داشته است.

طلبه همدانی به ضرب گلوله چند روز قبل در مقابل حوزه علمیه آخوند ملا علی معصومی همدان به طرزی وحشیانه به قتل رسید که پس از متواری شدن قاتل پلیس در سرعت عمل قابل تحسین قاتل را شناسایی و در کمند امنیتی قرار دارد که به دلیل درگیری مسلحانه با پلیس همدان در همان ساعت‌های نخست به درک واصل شد تا مردم احساس امنیت را با توان انتظامی و امنیتی پلیس بیشتر حس و درک کنند.

همچنین فرمانده انتظامی استان همدان به صراحت اعلام کرده است که پلیس همدان تاکنون  با شرارت اشرار پلیس  به شکل های مختلف برخورد قانونی کرده و همیشه این افراد به دلیل سوابق مجرمیت و محکومیت ها تحت کنترل و رصد پلیس استان هستند.

 انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.