معاون آموزشی دانشگاه فردوسی مشهد گفت: از امروز به بعد تمام فارغ‌التحصیلان دانشگاه فردوسی مشهد طی این ۷۰ سال می‌توانند از خدمات دانشگاه استفاده کنند.

دانش‌آموختگان دانشگاه فردوسی از این پس می‌توانند از خدمات دانشگاه استفاده کنند
به گزارش قدس آنلاین، دکتر رضا پیشقدم، شامگاه گذشته در مراسم گرامی‌داشت مقام معلم که با حضور اعضای هیات علمی دانشگاه فردوسی در دانشکده علوم این دانشگاه برگزار شد، اظهار کرد: یکی از مشکلات ما این بود که دانشجویان پس از فارغ‌التحصیلی هیچ ارتباطی با دانشگاه نداشتند و گلایه می‌کردند که پس از فارغ‌التحصیلی حتی آنها را به دانشگاه راه هم نمی‌دهند. این موضوع ما را بر آن داشت که کارت دانش‌آموختگی تدوین کنیم.
وی ادامه داد: از امروز به بعد تمام فارغ‌التحصیلان دانشگاه فردوسی مشهد طی این ۷۰ سال می‌توانند به سایت امور دانش‌آموختگان مراجعه و ثبت نام کنند و جزء دانش‌آموختگان فعال شوند.
معاون آموزشی دانشگاه فردوسی مشهد گفت: پنج سطح دانش‌آموختگی شامل دانش‌آموختگان برجسته، حامی و... داریم که هریک از افراد در یکی از این سطوح قرار می‌گیرند. بر مبنای این موضوع، امکاناتی به آنها می‌دهیم و افرادی که کارت دانش‌آموختگی دریافت می‌کنند می‌توانند از امکانات تفریحی، آموزشی و فرهنگی این دانشگاه استفاده کنند؛ حتی از امکاناتی که در شمال برای اساتید داریم هم می‌توانند استفاده کنند.
پیشقدم با اشاره به رونمایی از کارت دانش‌آموختگی دکتر محمد کافی؛ رئیس دانشگاه فردوسی مشهد، خاطرنشان کرد: اولین کارت دانش‌آموختگی به دکتر کافی تعلق پیدا می‌کند که دانش‌آموخته سال ۱۳۶۹ در مقطع کارشناسی‌ارشد رشته زراعت هستند. همچنین ایشان دوره کارشناسی را هم در دانشگاه فردوسی گذرانده‌اند، اما عنوان آخرین مقطع روی کارت درج می‌شود.
منبع: ایسنا
انتهای پیام /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.