ساری - معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال تا پایان دولت از طریق بورس یا فرابورس و یا هرشیوه مناسب دیگر به بخش خصوصی واگذار می‌شوند.

باشگاه های سرخابی پایتخت تا پایان دولت خصوصی می شود

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، محمدرضا داورزنی ظهر پنجشنبه در نشست با رؤسا و نواب هیئت‌های ورزشی مازندران در ساری با اشاره به تلاش برای خصوصی سازی و واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس گفت: تمام تلاش بر این است تا این دو باشگاه تا پایان دولت به بخش خصوصی واگذار شود و در سال گذشته این طرح مصوب شد و مجلس نیز به آن نگاه ویژه ای داشت تا از طریق سازمان خصوصی و به هر شیوه‌ای مناسب شامل بورس و فرابورس واگذار شود.

داورزنی گفت: هفته آینده نیز مجلس با برگزاری جلسه‌ای طرح واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس را پیگیری می‌کند.

وی با اشاره به سرمایه گذاری خوب مردم در حوزه ورزش گفت: در حوزه نظام جامع باشگاهداری تصمیماتی در مجلس گرفته می‌شود تا به باشگاه‌های ورزشی کمک شود.

داورزنی با اشاره به مشارکت هیئت‌های مختلف از جمله شنا، نجات غریق، کوهنوردی و حضور قهرمانان ملی و جهان در کنار مردم سیل زده اظهار داشت: قهرمانان و ورزشکاران در کنار سیل زدگان حضور و مشارکت داشتند.

وی با بیان اینکه دشت و چراغ کمک به سیل زدگان را ورزشکاران روشن کرده اند گفت: حضور به موقع مردم و دستگاه‌های مختلف و اقشار مختلف از هر رنگ سیاسی نوعی همدلی و انسجام را در سیل به نمایش گذاشته است.

داورزنی نگاه به ورزش حرفه‌ای و قهرمانی را مستلزم توجه و حمایت دانست و شمار باشگاه‌های ثبت شده ورزشی در کشور را ۲۵ هزار و ۲۰۰ باشگاه بیان کرد و گفت: این باشگاه‌ها در استان‌های مختلف توسط مردم ایجاد شده اند و میزان سرمایه گذاری در آنان، بیش از پنج هزار میلیارد تومان بوده است و حدود ۲.۵ میلیون نفر از آن استفاده می‌کنند.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش، اشتغال ایجاد شده در باشگاه‌های ورزشی کشور را ۲۶۰ هزار نفر بیان کرد.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش با بیان اینکه باشگاه‌های ورزشی در توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی نقش کلیدی دارند تصریح کرد: سه میلیون ورزشکاران سازمان یافته در کشور داریم و شمار زیادی هنوز ثبت نشده اند.

وی از باشگاه‌های ورزشی و هیئت‌ها به عنوان خط مقدم یاد کرد و توجه به آن را الزامی دانست.

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.