خراسان شمالی- محمدعلی شجاعی گفت: منابع مالی یکی از مسایلی است که هر مدیرز برای احرای دیدگاه ها و تفکرات خود بدان نیاز دارند ولی قاطعانه می گوییم اگر منابع مالی را۱۰ برابر کنید بدون حضور مردم نمی توانیم کاری را به سرانجام برسانیم.

مردم و علمای اهل سنت مهمترین سرمایه‌های کشور هستند
به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، محمدعلی شجاعی استاندار خراسان شمالی عصر پنجشنبه در نشست با علمای اهل سنت استان که با حضور عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور برگزار شد گفت: حضور مردم و اهل سنت بزرگترین و مهمترین سرمایه  های کشور هستند.
وی اظهار داشت: در این مدت ۵ماه حضور بنده در این استان، باید بگوییم توان ما، مردم، مسئولان و مدیران هستند که انصافا همراهی خوبی با ما داشتند.
وی افزود:منابع مالی یکی از مسایلی است که هر مدیری برای اجرای دیدگاه ها و تفکرات خود بدان نیاز دارد ولی قاطعانه می گویم که اگر منابع مالی را ۱۰ برابر کنید بدون حضور مردم نمی توانیم کاری را به سرانجام برسانیم لذا انسجام و هم افزایی مردم مهمترین احساس قدرت من است.
شجاعی با اشاره به حادثه سیل اخیر استان گفت: مردم بخصوص علمای اهل سنت در این حادثه همچون یک امداد گر در کنار ما بودند تا بتوانیم خدمت رسانی را کامل کنیم و محیطی امن برای استان ایجاد کردند تا به توسعه و رشد استان فکر کنیم، زیرا مردم شایستگی این آبادانی را دارند.
وی خاطرنشان کرد:از روحانیت، ائمه جمعه، سپاه، نیروی انتظامی اطلاعات ودیگر عزیزان تشکر و قدردانی میکنم که با دلسوزی خود محیطی آمن را ایجاد کردند که به توسعه این استان فکر کنیم.
انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.