رشتخوار -نماینده مردم رشتخوار وخواف درمجلس شورای اسلامی گفت: طی دو، سه سال گذشته در سطح شهرستان رشتخوار ۵۰ مدرسه توسط دولت و خیرین مدرسه ساز با اعتبار بالغ بر یک صد میلیارد تومان احداث شده است.

۵۰ مدرسه خیرین مدرسه ساز در رشتخوار احداث کردند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، دکتر محمود نگهبان در مراسم  جنشوار ه خیرین مدرسه ساز و گرامیداشت مقام معلم در جمع فرهنگیان رشتخوار در تالار تخت جمشید افزود:در حوزه آموزش و پرورش  در کمیسیون تلفیق بودجه مجلس، ودر کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای ا سلامی  در سال جاری بالغ بر   مبلغ ۴هزار میلیارد تومان به نوسازی مدارس  در بودجه ۹۸ تزریق شده است.

وی در ادامه سخنانش، خبر از پیگیری   ۴ بانده شدن  جاده رشتخوار به تربت حیدریه با اعتبار ۵۰۰میلیارد تومان در سال جاری  داد.
معاون هماهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی از دیگر  مهمانان این جلسه بود که با تقدیر از خیرین مدرسه ساز  گفت: ۴۰ درصد مدارس در سطح کشور به کمک خیرین مدرسه ساز ایجاد شده است.

حسین شادکام، گفت:  در سطح استان خراسان رضوی، دو میلیون و ۵۰۰ هزار دانش آموز هم اکنون از مدارس خیرین مدرسه ساز بهره‌مند هستند.

فرماندار شهرستان در ادامه نیز با تبریک هفته معلم و تقدیر از خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار شهرستان رشتخوار گفت: معلمان خود بزرگترین خیرین هستند که همانند شمعی می سوزند و عمر خود را در راه تعلیم و تربیت صرف می کنند، در واقع معلمان سرداران عرصه تعلیم و تربیت هستند.
خالقداد عرب با اشاره به اینکه امروز نام معلمین و دانش آموزان شهید در برگ ذرین نظام جمهوری اسلامی ایران درج شده است، اظهار داشت: معلمین عزیز ما امروز باید نسبت به امانت هایی که آنها سپرده شده است، با تلاش و مجاهدت بیشتری کار می کنند

مدیر آموزش وپرورش رشتخوار  هم در این جشن    با تبریک مقام معلم گفت؛ دانش آموز آن  رشتخوار۲۲رتبه علمی، فرهنگی و...   برتر استانی  کسب کرده اند
محمد قاسمپور در جمع خیرین و فرهنگیان گفت : در راستای تعلیم و تربیت خیرین مدرسه ساز تلاش جدی داشته و با مشارکت خود بررونق تعلیم و تربیت در این شهرستان رقم زده اند.
وی گفت :شهرستان رشتخوار دارای ۲هزار نفر فرهنگی و ۱۳هزار دانش آموز دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.