همدان- رمضان شجاعی کیاسری گفت: با هماهنگی روسای ۳ قوه ستاد اطلاع رسانی کشور تشکیل و مردم می توانند اخبار موثق دولت را از این رسانه پیگیری کنند.

ستاد اطلاع رسانی کشور فعال شده است

 به گزارش خبرنگار قدس آنلاین رمضان شجاع کیاسری رئیس مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت کشور در همایش روابط عمومی های استانداری های کشوردر همداناظهار  کرد: دشمن جنگ روانی اقتصادی راه‌اندازی کرده است تا با روش‌های قبلی که نتواسته به نظام اسلامی ما صدمه وارد کند به این روش به نظام ضربه بزند پس باید هوشیار بود.

وی با اشاره به تشکیل ستاد اطلاع رسانی کشور  افزود: به فرموده مقام معظم رهبری نظام اسلامی ما هم در مقابل این حیله دشمن دست بسته نیست و با قدرت در مقابل آن ایستاده است.

 وی بیان کرد: روابط‌ عمومی دستگاه های اجرای و غیرهم باید در مقابل این جنگ رسانه‌ای و روانی و اقتصادی برنامه مدون همسو با سیاست‌های راهبردی  روابط عمومی استانداری داشته و با آن هماهنگ باشند؛ روابط عمومی ها رابط بین مردم و دستگاه اجرایی هستند و وقتی مسئولی کار و تلاش می کند این عملکرد مثبت مسئولان را ما باید بر اساس وظیفه به اطلاع مردم برسانیم.

 وی با اشاره به تغییر رویکرد ها از جنگ با سلاح به جنگ رسانه ای و نرم گفت: اکنون رسانه ها در خط مقدم جنگ رسانه‌ای هستند و کشوری که ۳ درصد جمعیت جهان را دارد اما با قدرت رسانه ای که از آن حمایت همه جانبه می‌کند دنیا را جهت دهی فکری می‌کند؟! و رسانه های کشور هم باید از ابزار رسانه با توانایی و قدرت بیشتری استفاده کنند.

 انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.