مسئول سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی کاشمر گفت: در پی بروز آتش‌سوزی در یکی از پارکینگ‌های مسکن مهر ۳ هزار جفت کفش که به صورت غیر استاندارد نگهداری می‌شدند در آتش سوختند.

سوختن ۳ هزار جفت کفش در آتش/ آتش‌سوزی عمدی بوده است

به گزارش قدس آنلاین، امیر نژادرحیم عنوان کرد: پس از اطلاع یکی از شهروندان به آتش‌نشانی مبنی بر وقوع  آتش‌سوزی در یکی از پارکینگ‌های مسکن مهر بلافاصله نیروهای امداد و نجات آتش‌نشان به محل اعزام شدند.
وی عنوان کرد: به رغم این که نیروها بلافاصله پس از رسیدن شروع به اطفای حریق نمودند اما به دلیل این که ساکنان مجتمع دیر به آتش‌نشانی اطلاع داده بودند وقتی نیروها به محل رسیدند، تمام کفش‌ها در آتش سوخته بود.
مسئول سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی کاشمر  بیان کرد: به جز دو در باقی درهای پارکینگ به یکدیگر جوش داده و مسدود شده بودند به همین دلیل همزمان با برش درها از پشت پنجره مجبور به اطفای حریق شدیم.
وی گفت: با توجه به این که کفش‌ها ‌روی هم دپو شده و باید جابجا می‌شدند به همین دلیل سریعا بیل مکانیکی به محل فراخوان و اقدام به تخلیه پارکینگ شد. در این حادثه خسارت بسیاری به صاحب کفش‌ها که به گفته خودش سه هزار جفت بوده وارد شده حتی به مجتمع نیز آسیب بسیاری وارد شد به طوری که اکنون به دلیل ذوب شدن سیم‌ها برق مجتمع قطع است.
نژادرحیم افزود: ساکنان طبقات بالا شدت دود ناشی از آتش‌سوزی نمی‌توانستند به بیرون از مجتمع بیایند به همین دلیل به پشت‌بام رفته بودند.
مسئول سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی کاشمر عنوان کرد: با بررسی‌های صورت گرفته دو کانون در محل پیدا شد و مورد بررسی قرار گرفت ولی هیچ عامل جرقه‌زنی در محل موجود نبود البته با بررسی‌های بیشتر مشخص شد احتمالا از ماده افزودنی همانند بنزین استفاده شده و آتش‌سوزی عمدی اتفاق افتاده است.
منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.