مازندران- خبرنگار روزنامه قدس برگزیده چهارمین جشنواره دانشگاه های شمال کشور شد.

خبرنگار قدس برگزیده چهارمین جشنواره دانشگاه‌های شمال کشور شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، چهارمین جشنواره دانشگاه های شمال کشور (مازندران، گیلان و گلستان) صبح امروز با میزبانی دانشگاه علم و فناوری مازندران در بهشهر برگزار و با تجلیل از خبرنگاران برتر به کار خود پایان داد.

رقیه توسلی خبرنگار مازندرانی روزنامه قدس در بخش تیتر با اثر «مزرعه ها دانا نیستند» حائز رتبه دوم شد و لوح تقدیر و تندیس جشنواره را از آن خود کرد.

دبیر چهارمین جشنواره دانشگاه های شمال کشور در این مراسم از رشد چشمگیر آثار ارسالی خبر داد و گفت: در این دوره ۳۲۴ اثر به دبیرخانه رسید و ۱۷ خبرنگار برتر در بخش های خبر، گزارش، تیتر، مصاحبه و عکس مورد تجلیل قرار گرفتند.

دکتر حسین یحیی زاده اضافه کرد: با توجه به اینکه برخی از خبرنگاران سایر استانها در این جشنواره شرکت کردند، آمادگی داریم سال آینده جشنواره را بصورت ملی برگزار کنیم.

وی یادآور شد: دوره های قبلی جشنواره در دانشگاه گرگان، دانشگاه مازندران و پارک علم و فناوری گیلان برگزار شده بود.

گفتنی است: رقیه توسلی در بیش از ۱۲ جشنواره ملی و استانی حائز رتبه شد که می توان به رتبه اول گزارش جشنواره ملی نشان ایثار وزارت ارشاد، رتبه سوم یادداشت جشنواره ملی ایثار و شهادت، رتبه اول گزارش جشنواره نشریات روستایی کشور، رتبه دوم تیتر جشنواره ملی آیات، جشنواره کتاب و رسانه، جشنواره پلیس و رسانه، جشنواره گردشگری و رسانه، جشنواره سلامت و رسانه و سه دوره متوالی جشنواره مطبوعات مازندران اشاره کرد.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.