البرز- اولین نشست خبری فصلی مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان البرز در حالی با حضور فعالان رسانه ای این استان برگزار شد که با حاشیه های بسیاری همراه بود.

نشست خبری پرحاشیه متولی فرهنگی البرز /نقد رسانه‌هابه نحوه توزیع آگهی‌های دولتی

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، نشست خبری ناصر مقدم مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان البرز صبح امروز یکشنبه با حضور نمایندگان رسانه های مختلف برگزار شد.

در این نشست بخش اعظمی از سوالات در خصوص کیفیت توزیع آگهی های دولتی میان نشریات استانی و نارضایتی های گسترده فعالان مطبوعاتی مطرح شد وحاضرین در جلسه با توجه به اهمیت آن خواستار پاسخگویی متولی اول فرهنگ وارشاد البرز در این رابطه شدند اما مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان البرز این خواسته رسانه ها را بی پاسخ گذاشت و عنوان کرد به این موضوع در بخش پایانی جلسه خواهد پرداخت.

 برخی از نمایندگان رسانه های گروهی به نشانه اعتراض به این رویکرد و نحوه رفتار ناصر مقدم مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان البرز جلسه را ترک کردند که این موضوع نیز با برخی حواشی همراه بود.

در روزهای اخیر برخی فعالان رسانه ای استان موضوع نحوه توزیع آگهی های دولتی از سوی ارشاد و عدم رعایت مساوات وعدالت در فرایند اختصاص آنها را مورد نقد قرار داده اند و خواستار پاسخگویی مدیرکل ارشاد دراین رابطه شده اند.

این اعتراض ها درنهایت منجربه برگزاری نشست صبح امروز شد اما این جلسه نیز خود با حواشی واعتراض هایی همراه شد و گفته می شود جمعی از رسانه های گروهی که در موضوع توزیع آگهی حقشان تضییع شده قرار است مطالبه خود را از طریق مراجع قضایی پیگیری کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.