همدان- محمد علی گرزین گفت: مخابرات در بستر زیرساخت‌هایش خدمات به سایر اپراتورهای ارایه دهنده اینترنت می‌دهد و ما محدودیتی برای ارایه خدمات به مردم در استفاده از اینترنت ایجاد نکردیم.

انتخاب اپراتور  اینترنت دلبخواه است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، محمد علی گرزین مدیر مخابرات منطقه همدان اظهار کرد:  شرکت مخابرات هیچ محدودیتی برای مشترکان مخابرات در دریافت اینترنت از مخابرات یا سایر شرکت ها لحاظ نکرده است و هر مشترکی می تواند اپراتور ارایه دهند اینترنت خود را به دلخواه انتخاب و از خدمات آن استفاده کند.

 وی با اشاره به  انتخابی بودن استفاده اینترنت در اپراتورهای که این خدمات را ارایه می‌کند، افزود: بستر های مخابراتی آماده شده برای اینترنت توان ارایه خدمات را به همه اپراتورها دارد و بخش خصوصی هم از همین زیرساخت برای ارایه خدمات خود استفاد ه می‌کند.

وی بیان کرد: این شرکت‌های ارایه دهنده اینترنت هستند که باید امکانات موردنیاز خود را بروزرسانی و در بستر زیرساختی مخابرات نصب کنند تا امکان ارایه اینترنت در تمام نقاط را برای مشترکان داشته باشد  و نصب نشدن امکانات توسط این شرکت‌ها به مخابرات ارتباطی ندارد.

 وی گفت: اگر مشترکی به هر دلیل تقاضای قطع اینترنت و استفاده از اینترنت شرکتی دیگر را دارد مخابرات به سرعت این خدمات را به آن مشترک ارایه می‌دهد و ممنوعیت جابه‌جایی و قطع اینترنت نداریم. اگر اعتراضی هم وجود داشته باشد همکاران به سرعت رسیدگی می‌کنند.

وی افزود: برای بررسی مشکل مشترکان در حوزه مخابرات هم  ۲ روش ارتباطی تلفن‌های ۲۰۲۰ و سامانه ۱۹۵ سازمان تنظیم مقرارت رادیویی پیش بینی شده است که در دسترس مردم است.

 انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.